پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۱۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
محمد تركمانه مدیر عامل بنیاد بیان داشت که در راستای رفع مشکل کمبود پابندهای الکترونیکی مورد نیاز قوه قضائیه و سازمان زندان ها، بنیاد برکت اقدام به تولید ۱۰ هزار پابند الکترونیک به ارزش ۳۰ میلیارد تومان در طول ۴ ماه کرده است. وی تاکید نمود که بنیاد برکت در چرخه ساخت مستقل وارد نشده و با ارایه حماتی های لازم به سایر تولید کنندگان، به هدف تامین این تعداد پابند ، تحقق بخشیده است.

شعار سال : محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت در خصوص ورود بنیاد برکت (ره) به ماجرای تولید پابند الکترونیکی بیان داشت که در بحث پابند الکترونیکی نکته‌ای که بسیار حائز اهمیت می باشد ، نگاه به انجام این موضوع از لحاظ اجتماعی است. بنیاد برکت در راستای محرومیت‌زدایی که هدف اصلی فعالیت بنیاد است (با رویکرد فقر زدایی، ارتقا توانمند سازی ها، افزایش مشارکت نیروی کار ، استفاده مطلوبتر از فرصت ها و ...) آزاد سازی زندانیان و کمک به بازگشت زندانیان به جامعه را در دستور کار قرار داده و کمک به تامین پابند الکترونیکی برای افراد دارای شرایط آزادی خاص، در دستور کار قرار گرفته است.

مشارکت بنیاد برکت در تولید و تامین ۱۰ هزار پابند الکترونیکی برای قوه قضائیه و سازمان زندان ها

ترکمانه بیان کرد بنیاد برکت به این سمت نرفته است که کارخانه تولید پابند الکترونیکی بزند بلکه به یک مسئله اجتماعی که آزادسازی زندانیان از طریق پابند الکترونیکی است، پرداخته و به مدل جدیدی از آزادسازی و بازپروری زندانیان در کنار مدل‌های دیگر آزادسازی زندانیان ورود کرده که آن آزادسازی از طریق پابند الکترونیکی بوده است.

مشارکت بنیاد برکت در تولید و تامین ۱۰ هزار پابند الکترونیکی برای قوه قضائیه و سازمان زندان ها

ترکمانه با بیان اینکه در مدل جدید آزادسازی زندانیان از طریق پابند الکترونیکی محدودیت‌هایی از جمله کمبود پابند‌های الکترونیکی وجود داشت و در چند سال گذشته پابند الکترونیکی به تعداد کافی در دسترس نبود و همین امر باعث می‌شد که آزادسازی زندانیانی که امکان بهره گیری از امتیاز حضور در اجتماع را داشتند با تاخیر انجام شود( شعار سال: کشور به حدود سی هزار پابند در شرایط حاضر نیاز دارد). در نهایت بنیاد برکت به این موضوع ورود کرد و با حمایت از یک شرکت دانش‌بنیان اقدام به تهیه و تولید پابند‌های الکترونیکی نموده است. در طی ۴ ماه گذشته ۱۰ هزار پابند الکترونیکی با ارزش ریالی ۳۰ میلیارد تومان تولید شده و قیمت تمام شده هر پابند الکترونیکی معادل سه میلیون تومان بوده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین