پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۲۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
آیت الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر تولید و اشتغال عنوان کرد که با کمیته امداد نمی شود کشور را اداره کرد . باید با تولید و اشتغال، ضمن حفظ آبرومندی برای زندگی مردم، فقر را ریشه کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند، چرا که پیامبر گرامی اسلام نیز می فرماید خدایا بین ما و نان ما جدایی میانداز که اگرنان نبود، نه روزه مى‌گرفتیم و نه نماز مى‌خواندیم و نه فریضه‌هاى پروردگارمان را انجام مى‌دادیم. مسئولین هم باید بیدار شوند و جلوی بی عرضگی ها، اختلاس ها، خیانت ها، نجومی ها و باندبازی ها گرفته شود تا خطری کشور را تهدید نکند، در غیر این صورت این گرفتاری ها همچنان خواهد بود!

شعار سال : آیت الله العظمی جوادی آملی در دیدار با سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل، بیان داشت که، ما نگران نیستیم، اما مسئولین هم باید بیدار شوند و جلوی بی عرضگی ها، اختلاس ها، خیانت ها، نجومی‌ها و باندبازی‌ها گرفته شود تا خطری کشور را تهدید نکند، در غیر این صورت این گرفتاری‌ها همچنان خواهد بود! مردم ستون دین هستند و باید راحتی و آسایش آن‌ها برای همه ما اصل باشد.ایران کشوری بزرگ و دارای مردمی بزرگ و بزرگ زاده است، اما باید توجه داشت که ما در میدان مین هستیم و دشمن پشت دیوار است و این وظیفه همگان را سنگین می‌کند تا دست از اختلافات سیاسی و جناحی بردارند و بر کمک به مردم متمرکز شوند.

کشور را با کمیته امداد نمی توان اداره کرد، جلوی بی عرضه گی ها، اختلاس ها، باندبازی ها، نجومی ها و خیانت ها را بگیرید

آیت الله العظمی جوادی آملی با اشاره به نامه امیرالمومنین در نهج البلاغه بیان داشت: حضرت امیر در نامه خود به مردم مصر خطاب می‌کند که نگویید، چون مالک اشتر استاندار ماست و استاندار خوب و رهبر خوبی است، همین کفایت است، بلکه بدانید «مَنْ نَامَ لَمْ یُنَمْ عَنْه» ُ اگر کسی بخوابد، دشمن بیدار حمله می‌کند، شما وظیفه دارید که همیشه بیدار باشید! آیت الله العظمی جوادی آملی خطاب به مسئولین امنیتی کشور با تاکید بر حفظ هوشیاری و بیداری در مقابل دشمنان گفت: امیرالمومنین در نامه دیگری می‌فرماید اگر می‌خواهید بخوابید مانند آنکه در زمان روزه و نماز، آب را مضمضه می‌کند، اما آب را فرو نمی‌برد، خواب را هم در چشمان خود مضمضه کنید نه اینکه بخوابید! «لَا تَذُوقُوا النَّوْمَ إِلَّا غِرارا او مَضْمَضَه»، اگر خواب انسان به این اندازه باشد در هنگام خطر فورا بیدار می‌شود!

آیت الله جوادی آملی بیان داشت: اصل این است که دین ما، آیین ما، نظام ما، پایگاه ما حق است و لذا ما نگران نیستیم، اما مسئولین هم باید بیدار شوند و جلوی بی عرضگی ها، اختلاس ها، خیانت ها، نجومی‌ها و باندبازی‌ها گرفته شود تا خطری کشور را تهدید نکند، در غیر این صورت این گرفتاری‌ها همچنان خواهد بود!

کشور را با کمیته امداد نمی توان اداره کرد، جلوی بی عرضه گی ها، اختلاس ها، باندبازی ها، نجومی ها و خیانت ها را بگیرید

آیت الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر تولید و اشتغال عنوان کرد، با کمیته امداد نمی‌شود کشور را اداره کرد بلکه باید با تولید و اشتغال، ضمن حفظ آبرومندی برای زندگی مردم، فقر را ریشه کن کرد تا همه کریمانه بر سر سفره خود بنشینند، چرا که پیامبر گرامی اسلام نیز می‌فرماید خدایا بین ما و نان ما جدایی میانداز که اگر نان نبود، نه روزه مى‌گرفتیم و نه نماز مى‌خواندیم و نه فریضه‌هاى پروردگارمان را انجام مى‌دادیم.

آیت الله العظمی جوادی آملی با تاکید بر پیشگیری در حل مسائل کشور، بیان داشت: ما یک «بهداشت» داریم و یک «درمان»؛ «بهداشت» همان حرف صحیح، عمل صحیح و اقدام‌های پاک امینانه است که موجب پیشگیری خیلی از مشکلات کشور می‌شود و سپس کسی که مریض شد و تزریقاتی شد، باید «درمان» نیز باشد!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین