پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۳۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
حساب توییتری آیت الله عبدالله جوادی آملی بخشی از اظهارات او در سال جلسه درس خارج فقه روز چهارم آذرماه سال ۱۳۹۶ در خصوص حجاب را بازنشر کرده است. در بخشی از این توئیت اینگونه آمده است: این آشفته بازار بودنِ مساله حجاب و عفاف با فشار سرنیزه حل نمی‌شود، از راه دیگری فساد را توسعه می‌دهند. عمده همین است آن که ما را آفرید، صلاح و فلاح ما را در همین دانست که مساله ازدواج را اهمیت بدهید و دیر ازدواج نکنید و توقع بیجا نداشته باشید.»
شعار سال: حساب توییتری آیت الله عبدالله جوادی آملی بخشی از اظهارات او در سال جلسه درس خارج فقه روز چهارم آذرماه سال ۱۳۹۶ در خصوص حجاب را بازنشر کرده است.

در این مطلب آمده است: «گاهی نامه می‌نویسند که شما چرا ساکت هستید، درباره حجاب و عفاف حرفی نمی‌زنید، بر فرض با فشار انسان این روسری را یک قدری جلو بیاورد، این که عفاف و حجاب نیست! این، آن فساد را جلوگیری نمی‌کند! ازدواج است که جلوگیری می‌کند. با بگیر و ببند، حداکثر ممکن است ظاهر حفظ شود.

این آشفته بازار بودنِ مساله حجاب و عفاف با فشار سرنیزه حل نمی‌شود، از راه دیگری فساد را توسعه می‌دهند. عمده همین است آن که ما را آفرید، صلاح و فلاح ما را در همین دانست که مساله ازدواج را اهمیت بدهید و دیر ازدواج نکنید و توقع بیجا نداشته باشید.»
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری انتخاب، تاریخ انتشار:۳۰ تیر ۱۴۰۱، کدخبر:۶۸۶۶۰۷، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۱
0
0
خیلی داریم بد می ریم، خیلی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۱
0
0
هنوز هستن که بعضی ها که میشه بهشون امیدوار بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین