پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۹۸۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹
دادستان کل کشور با اشاره به اتفاقات اخیر برای تعدادی از کول‌بران گفت: این افراد مستضعف هستند و باید به آنها کمک شود اما نیروهای اطلاعاتی و انتظامی با افراد سودجو برخورد می‌کنند.

شعارسال: دادستان کل کشور در همایش تخصصی پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارزدر جمع خبرنگاران گفت: دشمن امروز یکی از سیاستهای راهبردی خودش را راه ضربه به اقتصاد انتخاب کرده است و قاچاق اثرات منفی در کشور دارد به طوری که مبارزه با این مهم از اهم مبارزات کشور است.

وی افزود: به نظر من 2 راه اساسی برای مبارزه وجود دارد؛ یکی اینکه مرزها را ببندیم که اساسا کالای قاچاق وارد کشور نشود و دوم اینکه کسانی که به هر راهی کالای قاچاق وارد می کنند تا کشف صورت می گیرد باید کالای کشف شده معدوم شود. مقام رهبری تاکید کرده اند که کالای قاچاق باید آتش زده شود اگر اشکال قانوتی دارد باید رفع شود مجلس باید کمک کند برای ایجاد قانون و اگر این امر اجرایی شود، هم طمع ورود کالای قاچاق را کم می کند و هم با قاچاقچی ها مبارزه می‌شود.

حجت الاسلام منتظری با اشاره به اتفاقات اخیر برای کول بران تاکید کرد: کول برها یک عده از مرز نشین‌ها هستند و از قدیم الایام هم همین کار را می کردند. راه ارتزاق آنها آوردن جنس از دو مرز است. این افراد مستضعف هستند و باید به آنها کمک هم بشود. اما دسته دوم کول برهایی هستند که اجیر هستند و یک عده سرمایه دار افرادی را اجیر می کنند تا با استفاده از آنها و راه بلدی آنها اقدام به قاچاق گسترده کالاهای قاچاق به کشور کنند که در این راه قطعا نیروهای اطلاعاتی و انتظامی وارد عمل می‌شوند و آنها را دستگیر می‌کنند.

دادستان کل کشور ادامه داد: برای کول بران چند وقت پیس اتفاقاتی افتاد که این اتفاقات طبیعی بود؛ برف و بهمن از اتفاقات طبیعی است امیدوارم خدا آنها را بیامرزد.

وی درباره تصمیمات دولت امریکا نیز گفت: از طریق طرح در محالکم یین المللی دربلره تصمیمات رییس جمهور تازه‌کار امریکا تصمیماتی که گرفته شده عملکردش به قدری ناپسند است که مردم به مقابله با آن پرداخته اند. در دنیا یک نوع تقابل در حال انجام است و مردم در حال مبارزه با آن هستند. امیدواریم که سر عقل بیایند و از این تصمیمات بچه گانه صرفه نظر کنند ملت ما در طول ۳۸ ساله گذشته نشان داده است که این تصمیمات اصلا خللی در روحیه انقلابی گری انها وجود به وجود نخواهد آورد.

وی درباره ویلاسازی در شمال کشور و در سواحل دریای خزر نیز گفت: سال های سال این مساله ادامه داشته و دارد؛ اما مواردی که گزارش می‌شود و نشان از تجاوز به دریاست کامل رصد می‌شود و با آنها برخورد می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18بهمن1395، کدخبر: 3898272: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
شما چطور بین این دو دسته تفکیک قایل می شوید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین