پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۵۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
ذبیح الله خداییان روز سه شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه بازرس کل مازندران در ساری در پاسخ به پرسش رسانه ها در خصوص کمبود دارو و برخی حاشیه های ایجاد شده بیان داشت که، کم کاری احتمالی شرکت های دارو سازی در حال بررسی است.در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا کارخانجات دارو سازی که مواد اولیه داشتند، در تولید داور کوتاهی کرده اند و کاهش تولید داده اند؟

شعار سال: ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز سه شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه بازرس کل مازندران در ساری (علی گرمه ای) در پاسخ به پرسش خبرنگاران بیان داشت که در حال بررسی پرونده کمبود دارو برخی از شرکت‌های تولیدی هستیم. در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا کارخانجات دارو سازی که مواد اولیه داشتند، در تولید داور کوتاهی کرده اند و کاهش تولید داده اند؟

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد، اگر در شرایطی که کشور با بیماری کرونا و آنفلوآنزا مواجه است، شرکت‌های دارویی کم کاری کنند، اصلا قابل قبول نیست. چنانچه به نتیجه کوتاهی در تولید و یا احتمال احتکار دارو برسیم برخورد جدی می‌شود. این که دارو به موقع به بازار ندادند را بررسی می‌کنیم، یقینا با متخلفان با ارجاع به مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

کم کاری احتمالی شرکت های دارو سازی در حال بررسی است

لازم به توضیح است که رئیس سازمان بازرسی کل کشور شامگاه دوشنبه با هدف حضور در آیین تکریم و معارفه بازرس کل مازندران وارد ساری شد. دیدار با نماینده، ولی فقیه و استاندار مازندران از دیگر برنامه‌های خداییان بود. درآیین تکریم و معارفه بازرس کل استان مازندران که با حضور استاندار برگزار شد، از تلاش‌های محمدحسن اسدی تقدیر و علی گرمه‌ای به عنوان بازرس کل جدید استان معرفی شد.

کم کاری احتمالی شرکت های دارو سازی در حال بررسی است

علی گرمه‌ای سوابقی همچون دادستان عمومی و انقلاب و رییس دادگستری شهرستان میناب را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص،برگرفته از ایرنا. منتشره در هفدهم آبان 1401. کدخبر: 84936302 . https://www.irna.ir/ سایر منابع.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
0
0
بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور اخیرا اظهار کرده است که «بررسی‌های میدانی حاکی از این است که ماده اولیه انواع آنتی‌بیوتیک در انبارهای شرکت‌های تأمین کننده به طور کامل فراهم است. به طور نمونه در بازدید از یکی از شرکت‌های دارویی مشخص شد حدود ۳۰ تن ماده اولیه «آزیترومایسین» در انبار این شرکت موجود است و حدود ۳۰ تن دیگر از مواد اولیه این شرکت در گمرک وجود دارد که جمعا این مقدار برای نیاز شش ماهه کشور کافی خواهد بود.»
ناشناس
Netherlands
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۰
0
0
ای علی گرمه ای خودش با عملکرد قبلی اش چطو می خواد جلوی فساد رو بگیره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین