پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۹۱
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: سومین جشنواره رسانه‌های برتر حوزه ایثار در استان قزوین برگزار می‌شود.

شعار سال: غلامرضا حقایق‌پور اظهار داشت: حضور فعالانه‌ خبرنگاران استان قزوین در سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر حوزه ایثار و شهادت، نقش اساسی در نمایش جایگاه روزنامه‌نگاران این استان در سطح کشور است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: این فرهنگ باید در همه قشرهای مختلف مردم نهادینه شود تا آنها بیشتر با اهداف انقلاب اسلامی و افکار و سیره شهدا آشنا شوند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بایستی با شیوه‌ها و راهکارهای مختلفی در جامعه اشاعه یابد، گفت: در این راستا رسانه‌ها مهمترین نقش را دارند و می‌توانند با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی، ابعاد مختلف این فرهنگ را به قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان بشناسانند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اگر رسانه‌ها بتوانند پیام ایثار و مقاومت را به نحو مطلوبی به نسل‌های امروز و آینده برسانند در واقع از آرمان‌ها و اهداف شهیدان حراست و در احیای آنها نقش تاثیرگذار و موثری را ایفا کردند.

حقایق‌پور با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین مولفه پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس بوده است، گفت: رسانه‌ها با تبیین این فرهنگ در جامعه، همچنان می‌توانند این نظام را در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های امروز دشمنان حفاظت و در تداوم اقتدار و امنیت آن نقش‌آفرین باشند.

وی بیان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سومین جشنواره تجلیل از خبرنگاران و رسانه‌های برتر در حوزه‌ی ایثار و شهادت را با هدف تقویت روند هم‌اندیشی، همدلی و همکاری فعالان رسانه‌ای و بنیاد در عرصه‌های مشترک برگزار می‌کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: با توجه به تعداد روزنامه‌نگاران فعالی که در سطح استان قزوین وجود دارد، حضور فعالانه‌ خبرنگاران عرصه ایثار و شهادت در سومین جشنواره یاد شده، نقش اساسی در نمایش جایگاه روزنامه‌نگاران در سطح کشور است.

وی تصریح کرد: خبرنگاران استان قزوین در حوزه‌ی ایثار و شهادت که طی سال 95 در رسانه‌های مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، رادیو و تلویزیون فعال بودند می‌توانند آثار خبری، گزارش و گفتگوی خود را به جشنواره ارسال نمایند.

حقایق‌پور افزود: همچنین خبرنگاران می‌توانند آثار مقاله و عکس که در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، فیلم در خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و تلویزیون و چند رسانه‌ای در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری؛ انتشار یافته‌اند را به جشنواره یاد شده ارسال کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: شرکت فعال خبرنگاران در جشنواره ایثار و شهادت می‌تواند بیانگر حضور ارزشمند و جدی روزنامه‌نگاران استان قزوین در سطح ملی باشد، بنابراین روزنامه‌نگاران استان قزوین با ارایه آثار خود در حوزه‌ ایثار و شهادت به صورت جدی در جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌توانند تا 16 تیر ماه سال جاری از طریق آدرسjashnvareh.hayat.ir آثار خود را ارسال کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 08 تیر 1396، کد مطلب:1448335 : tasnimnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین