پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۸۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نگارش خاطرات رزمندگان به دو نوع اسطوره‌سازی و الگوسازی است گفت: در نگارش برخی خاطرات از شهدا اسطوره‌سازی می‌کنیم و آنها را دست‌نیافتنی می‌کنیم که اگر به عنوان الگو معرفی کنیم برای جوانان الگو هستند.

شعار سال: اسماعیل جبارزاده در همایش بزرگ آزادگان اردوگاه موصل دو معروف به «خیبری‌ها» که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه آزادگان به عنوان مروجین ایثار و شهادت در جامعه نقش آفرینی کنند اظهار کرد: روز به روز این تاریخ ماندگار باید ثبت و ضبط شود چرا که متعلق به همه ملت است.

وی با اشاره بهاینکه نگارشخاطرات رزمندگان بهدو نوع اسطوره سازی و الگوسازی است، افزود: در برخی نوشته‌ها به دلیل محبت و علاقه ای که به شهدا داشتند، از شهدا اسطوره سازی می‌کنیمو آنها را دست نیافتنی می‌کنیم که اگر به عنوان الگو معرفی کنیم برای جوانان الگو خواهند بود و شهید «محسن حججی» هم از خیل همین جوانان تربیت یافته مکتب عاشورایی و ولایی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هنوز همدر شهادت بسته نیست گفت: همه ما شهادت را سرفرازی و فیض بزرگ می‌دانیم و هر لحظه آماده شهادت در راه آرمان‌های انقلاب و اسلام و امام راحل هستیم.

وی با اشاره به خاطراتی از مرحوم ابوترابی ابراز داشت: ایشاندر دوران نمایندگی مجلس هم به طور دائمبه دنبال برطرف کردنمشکلات آزادگان بودند و همیشه به عنوان معلم اخلاق برای همه قابل احترام بود.

جبارزاده با تاکید بر اینکه همه آذربایجانی‌ها عاشق و شیفته مهدی باکری هستیم ادامه داد: تمام رفتار و منش مهدی درسی برای تاریخ بود که باید خاطرات و تجربیات این شهید در مدیریت و زندگی روزمره خود مورد استفاده قرار دهیم.

وی در پایان با بیان خاطراتی از شهید باکری تصریح کرد: باید منش و روش رفتاری و زندگی این شهید به عنوان الگوی نسل حاضر و نسل آینده ثبت و ضبط شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 22 مرداد 96، کد مطلب: 1490317:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین