پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
شهردار تبریز دوران هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه تمام عیار زندگی عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند تمام مشکلات امروز کشورمان را حل کند.

شعارسال: شهردار تبریز دوران هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه تمام عیار زندگی عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند تمام مشکلات امروز کشورمان را حل کند.

به گزارش ایسنا، ایرج شهین باهر در یادواره شهدای خیابان قره آغاج (آبروی محله، افتخار کوچه ها) اظهار کرد: تمامی افراد جامعه باید زندگی شهدا و منش آنان را الگوی زندگی خود قرار داده و در این میان مسئولان به دلیل تاثیرگذاری بیش‌تر باید به مراتب توجه و حساسیت بیش‌تری داشته باشند.

او ادامه داد: آسایش، امنیت و عزت بین‌المللی امروزمان را مدیون خون شهیدان می‌دانیم و باید با رفتارهای صحیح خود قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی آنان باشیم.

وی تاکید کرد: دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در سال‌های اخیر برای رسیدن به اهداف شوم خود از طریق جنگ نرم و جنگ فرهنگی اقداماتی انجام داده‌اند که با لطف پروردگار متعال و بصیرت مردم عزیز ناکام مانده است.

شهین باهر گفت: کسی که خود را ولایی و ادامه دهنده راه شهدا می‌داند باید پاکدست هم باشد.

یادواره «آبروی محله افتخار کوچه ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط شهرداری تبریز برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و سرداران و ۱۶۷شهید خیابان قدس (قره آغاج) برگزار شد.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار2 مهر 98 ، کد خبر : 98070201456،www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین