پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۳۸۶۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷
استاندار آذربایجان شرقی ، در منزل شهیدان آذرآبادی حق در تبریز حضور یافت و در فضایی صمیمی با پدر و مادر این شهیدان والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

شعارسال: دکتر محمدرضا پورمحمدی در این دیدار، شهدا را ذخایر باارزش نظام اسلامی خواند و از این خانواده بزرگوار که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند، طلب دعای خیر کرد.

وی با بیان اینکه پدران و مادران شهدا را صاحبان اصلی انقلاب، سند زنده ایثار و شهادت و سرمایه‌های ارزشمند نظام می‌دانیم، از صبر و استقامت آنان در راه دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب قدردانی کرد.

پورمحمدی همچنین تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه ملی و همگانی دانست و تأکید کرد که ملت ایران هرگز رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد.

گفتنی است شهید یعقوب، رضا و محمد سه شهید بزرگوار خانواده آذرآبادی حق هستند که به ترتیب در سن 24، 22 و 17 سالگی و در طول چهار ماه فاصله عملیات والفجر4 تا خیبر به فیض شهادت رسیدند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 14آذر1397 ، کدخبر: 784023: www.borna.news


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین