پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۶۴۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
استاندار مازندران با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا صرفا به خانواده شهدا شاخص بسنده نشود گفت: سرکشی از خانواده شهدای مازندران توسط مدیران تقویت شود.
شعار سال: استاندار مازندران با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا صرفا به خانواده شهدا شاخص بسنده نشود گفت: سرکشی از خانواده شهدای مازندران توسط مدیران تقویت شود.
محمد اسلامی امروز در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت مازندران اظهار داشت: مازندران با بهره‌مندی از 10 هزار و 400 شهید در حوزه ایثارگران، اظهار داشت: برنامه بازدید از خانواده‌های شهید باید همه‌گیر شود و تنها بسنده به خانواده‌های شهدا شاخص نکنیم.

وی افزود: از محل قانون بودجه و با همکاری شهرداری‌ها فرهنگ ایثار و شهادت تقویت می‌شود. پارک موزه دفاع مقدس باید به وعدگاه اعزام تبدیل شود.

مظلومی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران  نیز با اشاره به شکل‌گیری شورای فرهنگ ایثار و شهادت در استان گفت:امروز یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی با بیان اینکه این شورا با منویات رهبری شکل گرفته است، بیان کرد: یادواره شهدا نباید تخریب کننده فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1397، کدخبر: 1719302 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
واقعا نباید این خانواده هارو تنها گداشت به هیچ عنوان
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین