پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
استاندار قزوین گفت: بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات مربوط به بخش تولید نباید خارج از مصوبه دولت عمل کنند.

شعار سال: فریدون همتی شب گذشته در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین اظهار کرد: با توجه به مصوبه دولت در خصوص تبصره 35 مبنی بر بخشودگی جرائم بانکی تا سقف یک میلیارد ریال، از فرمانداران و بخشداران خواسته‌شده تا در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسبی صورت دهند.

وی با اشاره به نیاز واحدهای صادراتی بخش کشاورزی به سرمایه در گردش، خاطرنشان کرد: در این خصوص راه‌حل‌های مختلفی پیشنهادشده ازجمله اینکه استانداری 200 میلیارد ریال به صندوق کشاورزی کمک کرده و دو برابر این مبلغ نیز توسط فعالان این بخش در صندوق مربوطه تأمین شود تا بتوان وام موردنیاز کشاورزان را با نرخ سود پائین ارائه داد.

همتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اماکن اقامتی در دست احداث در استان، اضافه کرد: با بهره‌برداری از هتل‌های در دست احداث در سال جاری نفس تازه‌ای به بخش گردشگری می‌بخشیم و در این راستا تمامی مسئولان ذیربط همکاری‌های لازم را باید داشته باشند.

منوچهر حبیبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین نیز در این نشست گفت: افرادی که جرائم تسهیلات بانکی آنان تا سقف یک میلیارد ریال است می‌توانند با استفاده از تبصره 35 نسبت به بخشودگی جرائم خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: با این مصوبه دولت تاکنون شش هزار و 601 پرونده در استان مشمول بخشودگی شده‌اند که میزان بخشودگی جرائم آنان نیز 210 میلیارد ریال بوده است.

غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران قزوین نیز در این نشست گفت: با توجه به سهمیه یک هزار وام مسکن به خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر در سال گذشته، متأسفانه تاکنون از 533 مورد معرفی‌شده به بانک‌ها، تنها 288 فقره به میزان 185 میلیارد و 150 میلیون ریال موفق به دریافت وام خود شده‌اند.

وی تصریح کرد: در یک هفته گذشته نیز 14 فقره وام به ارزش هشت میلیارد و 700 میلیون ریال از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت‌شده است.

حقایق پور با اشاره به مدت‌زمان باقی‌مانده سال مالی، از مدیران شعب بانک‌های عامل حاضر در جلسه خواست تا نسبت به عقد قرارداد با خانواده‌های شاهد و ایثارگر برای اعطای تسهیلات نهایت همکاری را داشته باشند.

نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان قزوین هر هفته شنبه‌ها با حضور استاندار، معاونان اقتصادی استاندار، مدیران کل دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها در استانداری برگزار می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان قزوین، تاریخ انتشار 21 خرداد 96، کد مطلب: 963-5491-5:www.qazvin.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین