پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۹۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف استان باید با همه توان برای تقویت جایگاه روابط عمومی و برداشتن موانع پیش روی فعالان این حوزه تلاش کنند.

شعارسال:استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های مختلف استان باید با همه توان برای تقویت جایگاه روابط عمومی و برداشتن موانع پیش روی فعالان این حوزه تلاش کنند.

 سیزدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "‌حمیدرضا قدری" ‌مدیرعامل شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی، جمعی از مسئولان استان، اعضای هیئت رئیسه و شورای هماهنگی روابط عمومی ها به میزبانی کارخانه شهید قندی یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست گفت: مدیران دستگاه های اداری استان باید روابط عمومی ها را بیش از پیش تقویت و زمینه را برای نقش آفرینی مطلوب تر فعالان این ‌حوزه فراهم کنند.

"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد: در سال آینده باید خودمان را برای تداوم شرایط سخت آماده نموده و در عین حال امید و اعتماد را در بین مردم تقویت کنیم.

وی با یادآوری تلاش همه دستگاه ها در راستای تحقق شاخص های «حکمرانی خوب» خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها محوریت برخی شاخص های حکمرانی خوب ازجمله ارتقای مشارکت پذیری و پاسخگویی را عهده دار هستند و امیدواریم در سال آینده شاهد بهترین عملکرد توسط روابط عمومی ها با این نگاه باشیم.

استاندار یزد افزود: آمادگی کامل داریم هر کاری را که موجب تقویت ‌جایگاه روابط عمومی ها می شود، انجام دهیم.

وی ادامه داد: برای نقش آفرینی هر چه بهتر روابط عمومی ها با ایجاد فضای باز، مانند صادر نمودن ابلاغ به مدیران دستگاه‌های دولتی و اجرایی برای حمایت از حوزه روابط عمومی، اقدام خواهیم کرد.

طالبی در پایان سخنان خود با قدردانی از فعالیت های هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، تقویت بیش از پیش این شورا را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد: سال آینده شاهد عملکرد هر چه بهتر روابط عمومی ها به عنوان پیشانی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و نهادهای عمومی استان باشیم.

"مهدی قمصریان" رئیس مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور ‌در این نشست ضمن بررسی نقش روابط عمومی ها در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مطالبی درباره اهمیت حوزه روابط عمومی، اطلاع رسانی و فعالیت در این ‌حوزه یادآوری کرد.

ضرورت اطلاع رسانی موثر مبتنی بر خدمت به مردم

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد نیز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به فعالیت‌های این شورا در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: هشت محور از بندهای سند روابط عمومی های استان اجرایی شده یا در حال اجرا شدن است و امیدواریم تا پایان سال ۹۸، ‌بیست محور از ۵۵ محور این سند با همت جامعه روابط عمومی های استان عملیاتی شود.

"علی صالحی" با انتقاد از مدیرانی که به جای ارائه عملکردشان بیش از پیش خواهان ارائه خود و تصویرشان در رسانه‌ها هستند، بر ضرورت اطلاع‌رسانی موثر، سودمند ‌و مبتنی بر خدمت به مردم و نه فردمحور از سوی روابط عمومی ها و رسانه های استان تاکید کرد.

گفتنی است ‌در این نشست از "سیدعبدالمجید معنوی" مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات، "سیدعلی رضا کربلایی اکرمی" مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ‌و "حسن کرمی" کارشناس اداره کل روابط عمومی استانداری یزد که به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

همچنین از کارشناسان و مدیران روابط عمومی برتر استان در برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر گردید

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار26 اسفند 97، کدخبر: 825273،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
خدایییش ایشون خودشون هم نفهمیدن چی گفتند. برای تست میتونید به استانداری یزد زنگ بزنید و با روابط عمومیش صحبت کنید تا ببینید چقدر این سخن استاندار نشسته توی جونشون.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین