پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۲۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با بیان اینکه رویکرد وزارت نیرو منشأ ارتقای خدمات حوزه برق در کشور است، گفت:‌ عملکرد وزارت نیرو در حوزه انتخاب مدیران ارشد و اجرایی، علمی و کاملا قابل دفاع است.وی افزود: استان ‌یزد جزو استانهایی است که کمترین میزان خاموشی سالیانه برق را دارد که علیرغم این مهم، مدیران صنعت برق استان، همواره هماهنگی لازم را با مجموعه مدیریت ارشد استان جهت مدیریت مسائل اجتماعی ناشی از برخی خاموشی های احتمالی به عمل آورده اند. عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به خدمات صادقانه "محمدرضا صحتی" خاطرنشان کرد:‌ مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان علاوه بر تجربه و دانش بسیار خوب، تعامل بسیار مناسبی با مجموعه اداری استان داشته است.

شعار سالمراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمودرضا حقی فام" معاون هماهنگی شرکت توانیر، معاونان استاندار‌، مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استان در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم با اشاره به اینکه مدیران باید فارغ از مسئولیت و وظایف خود، همواره دغدغه توسعه استان در حوزه‌های مختلف را داشته باشند،‌ بیان کرد: ‌خوشبختانه مدیران صنعت برق استان با عملکرد خود این مهم را ثابت کرده اند.

"‌محمدعلی طالبی" ‌ادامه داد:‌ هماهنگی حوزه برق استان با دیگر حوزه ها در سالهای گذشته، تاکنون نقش مهمی در مدیریت صحیح بسیاری از چالش‌های خدماتی در استان ایفا کرده است.

وی افزود: استان ‌یزد جزو استانهایی است که کمترین میزان خاموشی سالیانه برق را دارد که علیرغم این مهم، مدیران صنعت برق استان، همواره هماهنگی لازم را با مجموعه مدیریت ارشد استان جهت مدیریت مسائل اجتماعی ناشی از برخی خاموشی های احتمالی به عمل آورده اند.

عالی ترین مقام اجرایی استان با اشاره به خدمات صادقانه "محمدرضا صحتی" خاطرنشان کرد:‌ مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان علاوه بر تجربه و دانش بسیار خوب، تعامل بسیار مناسبی با مجموعه اداری استان داشته است.

طالبی با اشاره به رویکرد جدید وزارت نیرو در فراخوان انتخاب مدیران ارشد این وزارتخانه،‌ ‌گفت:‌ عملکرد وزارت نیرو در این حوزه علمی و کاملا قابل دفاع است و امیدواریم همه دستگاه‌ها از این کار شایسته الگو بگیرند.

استاندار یزد رویکرد وزارت نیرو را منشأ ارتقای خدمات در کشور دانست و ادامه داد:‌ انتخاب مدیریت جدید شرکت توزیع برق استان نتیجه این رویکرد علمی و پژوهشی است و نظرات مدیریت ارشد استان نیز در این انتخاب لحاظ شده است.

وی خطاب به «آرش نواب» مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان، گفت:‌ انتظار مدیریت استان از شرکت توزیع برق ملاک قرار دادن رویکردهای وزارت نیرو و تلاش برای اجرایی شدن این رویکردها و توصیه ها در استان است.

طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با اتکا به توانمندی شرکت توزیع نیروی برق استان، جدیت و حمایت وزارت نیرو ‌و تدابیری که اندیشیده می شود شاهد توسعه بیش از پیش استان و افزایش تولید در بخش های مختلف باشیم.

گفتنی است در این مراسم از کتاب "آیینه تلاش و خدمت" با موضوع تشریح عملکرد ‌یازده ساله مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان رونمایی و از خدمات "محمدرضا ‌صحتی" با اهدای لوح تقدیر، ‌تجلیل شد و "آرش نوا‌ب" به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی گردید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري برنا تاریخ انتشار 27اسفند 97، کد خبر: 825417، www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جوادددد
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
0
0
مرسی از وزارت نیرو. واقعا من دارم احساس میکنم تاثیر این انتخاب ها رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین