پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۶۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۹
استاندار یزد با اشاره به درخشش بین المللی نام استان یزد در معماری اصیل و فاخر بیان کرد: جایگاه تربیتی و وجوه فرهنگی،هنری و دینی معماری اسلامی-ایرانی مدرسه در موفقیت های آموزشی تاثیر دارد.

شعارسال: استاندار یزد با اشاره به درخشش بین المللی نام استان یزد در معماری اصیل و فاخر بیان کرد: جایگاه تربیتی و وجوه فرهنگی،هنری و دینی معماری اسلامی-ایرانی مدرسه در موفقیت های آموزشی تاثیر دارد.

 استاندار یزد در هشتمین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی «مدرسه ایرانی،معماری ایرانی» که با حضور وزیر آموزش و پرورش آغاز به کار کرد،گفت:امید است برگزاری این همایش به میزبانی یزد نقشی موثر در تقویت زیرساخت های تربیتی دانش آموزان و آینده سازان کشور ایفا نماید.

«محمدعلی طالبی» افزود:نام یزد همواره در کنار معماری اسلامی می درخشد و جهان نیز در برابر عظمت و ویژگی های این معماری منحصر به فرد به پا خاست و بافت تاریخی یزد در فهرست میراث جهانی به ثبت رسید.

طالبی خاطرنشان کرد:در معماری اسلامی-ایرانی همواره وجوه فرهنگی،هنری و دینی متعددی را شاهد هستیم که اثرات تربیتی چشمگیری با خود به همراه دارد و اگر استان یزد 25 سال صدرنشینی کنکور است بخشی از آن به محیطی برمی گردد که دانش آموزان مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار داشت:محیط های آموزشی و تربیتی استان یزد از ارزش های این نوع معماری متاثر هستند و ضرورت دارد برآیند برگزاری همایش بین المللی مدرسه ایرانی،معماری ایرانی به میزبانی استان یزد به تلفیق توانمندی ها و رشد ظرفیت ها در این حوزه کمک کند.

استاندار یزد با قدردانی از حضور وزیر آموزش و پرورش در استان، بیان کرد:صدر نشینی دانش آموزان در کنکور،تلاش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و اهتمام خانواده ها به این موضوع ضرورت قدردانی از این تلاش ها و زمینه سازی برای رشد در ابعاد مختلف را ایجاب می کند و در این راستا پرورش و تقویت نگاه ملی در حوزه تربیتی و آموزشی به استان یزد لازم است.

گفتنی است هدف از این همایش سه روزه احیای معماری ایرانی در فضای آموزشی کشور با عنوان «مدرسه امروز میراث ماندگاری» است که با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و مدیران کل نوسازی،توسعه و تجهیز سراسر کشور در دانشگاه یزد برگزار می شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار: 15اسفند 97، کد خبر:820840 www.borna.news،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
0
0
واضحه که فضاسازی و جایی که در اون چیزی اموزش داده میشه تاثیر مستقیمی توی علاقه و یادگیری میذاره و مهمه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین