پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۶۴۶
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
طالبی استاندار یزد بیان داشت: با توجه به پتانسیل و زیرساخت های موجود ارتباطی در سطح استان، مخابرات یزد می تواند در کاهش نرخ بیکاری و رونق اشتغال ، جذب سرمایه گذاری و توسعه ی صنعت گردشگری سهم به سزایی داشته باشد .یزد در شاخص های ضریب نفوذ تلفن ثابت در جایگاه چهارم، ضریب نفوذ تلفن همراه در جایگاه پنجم و شاخص ضریب نفوذ اینترنت در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.
شعار سال:طالبی استاندار یزد در دیدار با جمعی از مسئولان مخابرات منطقه یزد بیان داشت: با توجه به پتانسیل و زیرساخت های موجود ارتباطی در سطح استان، مخابرات یزد می تواند در کاهش نرخ بیکاری و رونق اشتغال ، جذب سرمایه گذاری و توسعه ی صنعت گردشگری سهم به سزایی داشته باشد و این امر مستلزم تلاش و همت مسئولان مخابرات است.

 استاندار یزد در این دیدار، عملکرد خوب مخابرات منطقه یزد در استان را حاصل تلاش و زحمات کارکنان و مسئولان این نهاد تاثیرگذار دانست و از زحمات تمامی مجموعه مخابرات تشکر و قدردانی کرد.
وی در ادامه همچنین بیان داشت: با توجه به پتانسیل و زیرساخت های موجود ارتباطی در سطح استان، مخابرات یزد می تواند در کاهش نرخ بیکاری و رونق اشتغال ، جذب سرمایه گذاری و توسعه ی صنعت گردشگری سهم به سزایی داشته باشد و این امر مستلزم تلاش و همت مسئولان مخابرات است.

سرپرست مخابرات منطقه یزد نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به اینکه استان یزد به لحاظ جمعیتی در جایگاه 24 کشور قرار دارد ولی خوشبختانه در شاخص های ضریب نفوذ تلفن ثابت در جایگاه چهارم، ضریب نفوذ تلفن همراه در جایگاه پنجم و شاخص ضریب نفوذ اینترنت در جایگاه هشتم کشور قرار دارد.

چشم انداز آینده مخابرات در بحث توسعه آخرین مطلبی بود که زارع در این دیدار به آن پرداخت و افزود: توسعه تلفن ثابت ، تلفن همراه، فیبرنوری خصوصاً در روستاها و نصب سوئیچ هوشمند از جمله برنامه های آتی مخابرات استان است .

گفتنی است در پایان این دیدار به مناسبت سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر کتاب "قصه دل های مجنون" که روایت زندگی شش شهید مخابرات منطقه می باشد و اخیراً توسط آیت ا.. ناصری رونمایی شده بود، به دکتر طالبی تقدیم شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:4خرداد1398،کدخبر:850370،www.borna.new
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین