پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
مسئول امور فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان یزد اعلام کرد: شعبه های رای گیری این شهرستان از پوشش آنتن دهی همراه اول و USSD برخوردار هستند.

شعار سال: افسانه شهابی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پوشش آنتن دهی شعبه های رای گیری در شهرستان یزد افزود: براساس بخشنامه ستاد انتخابات کشور کار آزمایش و بررسی در خصوص برقراری پوشش شبکه همراه اول توسط گروه های کاری متشکل از نمایندگان فرمانداری، بخشداری و اداره مخابرات شهرستان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد : براساس آخرین آمار اعلام شده همه شعبه های ثابت و سیار بجز روستاهای دربید و طامهر از توابع بخش زارچ از پوشش تلفن همراه اول و USSD برخوردار می باشد.
این مسئول اظهار کرد : پیگیری های لازم برای پوشش آنتن دهی این دو روستا با مخابرات انجام شده تا درصد پوشش آنتن دهی در شهرستان جهت شعب کامل شود.

شهابی پور تاکید کرد : در شهرستان یزد هر چند انتخابات بصورت تمام الکترونیکی برگزار نمی شود اما باید همه مراحل انتخابات و روز اخذ رای در سامانه جامع انتخابات ثبت و ضبط شود و به همین لحاظ پوشش شبکه تلفن همراه اول ضروری می باشد.

وی همچنین تصریح کرد: شهرستان یزد به لحاظ وسعت و جمعیت بالا بیشترین شعبه های اخذ رأی را در استان دارد و در این رابطه برای هماهنگی بیشتر با دستگاهها و نهادهای شهرستان مکاتبه شده است .
شهرستان یزد در مجموع 526 هزار و 276 نفر جمعیت دارد که این تعداد در 138 هزار و 200 خانوار زندگی می کنند.

شهرستانهای یزد و اشکذر در مجموع یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دروه انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايرنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394، کد مطلب: 81840702 (4990268):www. irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین