پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۱
دکتر روحانی در جمع مردم قزوین در ورزشگاه شهید رجایی افزود: در این سفر امسال و سال آینده بیست هزار هکتاردیگر به آبیاری نوین استان قزوین افزوده می شود.

شعار سال: به گفته رئیس جمهور، درطول سال های گذشته بیست هزار هکتار در قزوین آبیاری نوین انجام شده است،

روحانی با بیان اینکه مردم قزوین مشکل آب دارند، گفت: با اینکه دشت قزوین دشت حاصلخیراست، اما بهره برداری و منابع زیرزمینی با توان منابع زیرزمینی سازگار نیست و افت آب های زیرزمینی در این استان می تواند برای همه ما یک هشدار باشد
وی با اشاره به اینکه دولت نخستین تصمیم خود را در زمینه آب استان قزوین گرفته است، دولت در طول سال جاری بیست هزار هکتار زمین کشاورزی را با آبیاری نوین احیا خواهد کرد.
به گفته رئیس جمهور، درطول سال های گذشته بیست هزار هکتار در قزوین آبیاری نوین انجام شده است،
که در این سفر امسال و سال آینده بیست هزار هکتاردیگر به آبیاری نوین استان قزوین افزوده می شود.
رئیس جمهور گفت: در سه سال قبل درنشست های سازمان ملل لحن سران خیلی از کشورها نسبت به مسئولان ایران جنبه نصیحت داشت.
دکتر روحانی افزود: آنان می گفتند که چرا در امور کشورهای دیگر مداخله می کنید و با طرح اتهامات بی اساس می گفتند، چرا سلاح های کشتار جمعی را تولید می کنید.
وی با اشاره به اینکه در اجلاس سران غیر متعهدها با 22 نفر از رهبران جهان ملاقات داشتم، گفت: سران این کشورها به ملت بزرگ ایران بابت موفقیت در کسب حقوق ملی در مقابله با قدرت های جهان تبریک می گفتند.
رئیس جمهور اضافه کرد: کشورهای غیر متعهد به ما می گفتند پیروزی ملت شما در مذاکرات هسته ای تنها دفاع از حقوق خود نبود، بلکه دفاع از حقوق کشوهای درحال پیشرفته بود.
روحانی عنوان کرد: ما در مذاکرات هسته ای به جهانیان گفتیم شما نمی توانید فعالیت های پیشرفته را صرفا در چند کشور متمرکز کنید، شما نمی توانید به کشورهای درحال توسعه بگویید که نمی توانند به این عرصه ورود پیدا کنند.
وی عنوان کرد: ما درمذاکرات هسته ای از حقوق کشورهای درحال توسعه درمقابل قدرت های بزرگ دفاع کردیم.
رئیس جمهور اضافه کرد: این پیام اجلاس غیرمتعدها بود، زیرا امسال در سازمان ملل اگر سختی بود، اگر حمله ای بود، حمله به آنانی بود که می خواهند از فرصت برجام به خوبی استفاده نکنند.
دکتر روحانی خاطرنشان کرد: اگر در کشورهای منطقه به مردم مظلومی مثل یمن تجاوز می کنند و سرزمین آنان را بمباران می کنند، شما دراین سه سال با ایثار، فداکاری و ایستادگی قدرت ایران را در برابر دیگان جهانیان عوض کردید.
وی گفت: دولت اگر پیشرفتی داشته و در مراحلی موفقیت کسب نموده، تنها در سایه حمایت ملت و هدایت مقام معظم رهبری بوده است.
رئیس جمهور عنوان کرد: اگرامروز در سایه برجام توانسته ایم به موفقیت برسیم، سخن این است که ایران به عنوان سد دفاعی در مقابل تروریسم ایستاده است.
وی با اشاره به اینکه دوران روزهایی که ایران را به ساخت بمب هسته ای و تروریسم متهم می کردند، گذشته است، افزود: امروز عظمت و جایگاه ملت ایران برای همه جهانیان روشن شده و سرمایه گذاران و کارآفرینیان آماده همکاری با ایران هستند.
وی با اشاره به کاهش قیمت نفت در منطقه و جهان گفت: درطول یکسال گذشته دیدیم که کشورهایی که تولید کننده و صادرکننده نفت بودند، با کاهش قیمت نفت با چه مشکلاتی روبه رو شدند.
وی گفت: با کاهش قیمت نفت، تورم در ونزوئلا که یک کشور بزرگ نفت خیز است به پانصد درصد رسیده و قیمت ها دراین کشور پنج برابر شده است.
وی افزود: در طول یک سال گذشته قیمت پول ملی در همه کشورهای تولید کننده نفت، به نصف و یک پنجم و در ونزوئلا که یک کشور بزرگ نفت خیز است به یک هفتم تنزل پیدا کرده اس
دکتر روحانی با بیان اینکه عربستان صعودی در روزهای اخیر به خاطر شرایط اقتصادی و کاهش قیمت نفت حقوق همکه کارمندان را کاهش داده استف گفت: عربستان که ده میلون بشکه نفت صادر می کند، سال گذشته صد هزار میارد کسری بودجه داشته است.
وی با اشاره به اینکه در قزوین تا پایان سال هزار مرکز اقتصادی که عمده آنان یا با تمام ظرفیت کارنمی کنند و نیاز به تکمیل دارند، تا پایان سال فعال می شوند و این نشانه حرکت مردم قزوین در عرصع صنعت داست.
دکتر روحانی عنوان کرد: حرکت و صادرات و صنعت ما نشان می دهد که امسال همان گونه که در پیام نوروزی گفته ام به دنبال رشد پنچ درصدی در اقتصاد هستیم و قول می دهم تا پایان سال رشد اقتصادی ما به بالای پنج درصد خواهد بود.
وی با اشاره به سفر به استان قزوین گفت: ما دراین سفر برای توسعه بیشتر استان قزوین آن چه در توان داشتیم در تهران تصمیم گیری کردیم و شرح و جزئیات آن فردا در شورای اداری تشریح خواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از سایت صدا و سیمای قزوین، تاریخ انتشار: 7 مهر 1395، کد مطلب: -:www. majlestv.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
0
0
ابیاری نوین کشاورزی شاید بتونه مشکلات اب منطقه رو حل کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین