پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۹۴۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از آغاز به کار دبیرخانه نخستین جشنواره رسانه و میراث کردستان خبر داد.

شعار سال: سید محسن علوی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، گفت: ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت های موجود رسانه ای، آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه ای مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیت ها و افزایش توجه رسانه ای به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره عنوان کرد: فعالان عرصه رسانه می توانند با محورهای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش ویژه منظر فرهنگی هورامان و ثبت جهانی آثار خود را در قالب خبر، یادداشت، گزارش، مصاحبه و عکس و نیز در قالب های تلویزیونی، رادیویی و کارتون به دبیرخانه ارسال و یا در سایت جشنواره بارگذاری نمایند.

وی افزود: در بخش ویژه ای نیز آثار تحلیلی مندرج در رسانه ها با محوریت صنایع دستی کردستان و شعار سال، گردشگری، سرمایه گذاری و اقتصاد مقاومتی، گردشگری و توسعه پایدار، موانع توسعه صنعت گردشگری در کردستان و ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان داوری می شوند.

علوی با بیان اینکه برگزاری جشنواره و نحوه شرکت آثار بر اساس شیوه نامه سراسری ارسالی از معاونت محترم امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: در برگزاری این جشنواره سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانه مطبوعات، پایگاه منظر فرهنگی تاریخی هورامان و موسسه فرهنگی، رسانه ای افق ما را همراهی می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: علاقه مندان و صاحبان آثار رسانه ای می توانند تا ۲۵ مهر ماه آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس festival.hawraman.org بارگذاری نمایند.

وی در پایان افزود: روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان کردستان که در مطبوعات غیرسراسری (منطقه ای، استانی یا محلی)، نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری ها و همچنین پایگاه های خبری استان فعالیت می کنند می توانند در جشنواره شرکت کنند.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 مرداد 97، کد مطلب: 4376223، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
0
0
ا.ف75
واقعا ای کاش همونطور که در تهران این همه پتانسیل برای پیشرفت وجود داره تو شهرای دیگه هم این فرصت وجود داشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
وجود جشنواره میراث فرهنگی حالاکه سعی در جذب گردشگرداریم خیلی میتونه برامون خوب باشه.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین