پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه رسانه‌های کُردی ویژه استان‌های کُردنشین کشور (آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام) با حضور مهمانانی از اقلیم کردستان عراق اعلام شد.
شعارسال: خانه مطبوعات استان کردستان با همکاری استانداری کردستان، معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان؛ نخستین جشنواره رسانه‌های کُردی در دو بخش زبان کُردی و زبان فارسی را به میزبانی شهر سنندج برگزار می کند.

در فراخوان این جشنواره ذکر شده که آثار ارسالی باید از تاریخ ۱۷ بهمن سال ۹۴ تا تاریخ ۲۰ اسفند سال جاری در مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام منتشر شده باشند.

روزنامه‌نگاران شاغل و آزاد استان‌های کُردنشین هم که در مطبوعات غیرسراسری (منطقه‌ای، استانی و محلی) نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت می‌کنند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

آثار صرفا از طریق سایت جشنواره به نشانی: http://www.pressfestival.ir پذیرش می‌شود وشرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر بخش ویژه جشنواره، حداکثر در دو بخش اصلی و در هر بخش حداکثر با سه اثر در جشنواره شرکت کنند.

آثار منتشر شده در رسانه‌های فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی، آثار فاقد نام نویسنده یا نام مستعار و آثار غیرمرتبط با حوزه جغرافیایی جشنواره، پذیرفته نخواهد ش و مطالب منتشر شده در ضمایم استانی یا شهرستانی نشریات سراسری، مجاز به شرکت در جشنواره هستند.

در رشته های خبر، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی که بعضاً فاقد نام هستند در صورتی که به مرحله نهایی راه یابند، تاییدیه مدیر مسؤول نشریه برای نام صاحب اثر ضروری است.

آثار منتشره در صفحات استانی خبرگزاری‌ها یا ضمایم استانی نشریات سراسری که در زمان فراخوان، فاقد پروانه نمایندگی باشند، نمی‌توانند در این جشنواره شرکت کنند. (قابل مشاهده در وبگاه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی)

آثار منتشره در نشریات یا پایگاه‌های خبری که دفتر مرکزی آنها در استانهای مذکور واقع نیست و همچنین پایگاه‌های خبری که در زمان انتشار اثر فاقد مجوز بوده‌اند حق شرکت در جشنواره را ندارند. (قابل مشاهده در سامانه جامع رسانه‌های کشور)

تمامی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران می‌توانند آثار خود را بدون توجه به سایر بخش‌های جشنواره در بخش ویژه ارسال کنند.

نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های کُردی استان‌های شرکت کننده به همراه رسانه‌های منتخب از اقلیم کردستان عراق نیز به مدت سه روز و در هفته پایانی فروردین ماه ۹۶ در سنندج برگزار می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کدخبر: 3903618 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین