پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در نمایشگاه ملی گردشگری و صنایع وابسته سالنامه گردشگری همدان رونمایی و معرفی شد.
شعارسال: علی خاکسار اظهار کرد: امسال با توجه به تغییری که در رویکرد برگزاری نمایشگاه ایجاد شد، کل کشور به هشت منطقه تقسیم شد.

وی تصریح کرد: استان همدان در این نمایشگاه به همدان استان‌های ایلام، مرکزی، کردستان و کرمانشاه پنج استانی بودند که در یک منطقه قرار گرفته و معرفی گردشگری خود را داشتند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان بیان کرد: در این نمایشگاه با هم‌افزایی که همدان با سایر استان‌ها داشت امکان استفاده از تاسیسات گردشگری بخش خصوصی نبود و تنها از ظرفیت‌های اداری برای معرفی استان استفاده شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پنج استان غرب کشور در قالب یک منطقه قرار گرفته بودند بر این اساس ارائه اطلاعات نیز به صورت مشترک انجام شد تا شاهد برگزاری تورهای تلفیقی به این منطقه باشیم.

خاکسار با اشاره به تهیه و پخش تصاویر و کلیپ‌های مشترک پنج استان از این منطقه در نمایشگاه خبر داد و افزود: در قالب یک بسته نیز سوغات مشترک این استان‌ها ارائه شد تا این منطقه به صورت مشترک مجموعه گردشگری لحاظ شود.

وی از رونمایی و معرفی کتاب سال گردشگری همدان خبر داد و افزود: این کتاب اختصاصی استان همدان است و به معرفی نقاط مختلف همدان پرداخته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه یک روز به اجرای برنامه‌های آیینی منطقه اختصاص یافت که استاد چایانی از هنرمندان همدانی اجرای برنامه را بر عهده داشت و برنامه‌های مختلف آیینی در نظر گرفته شد.

وی در پایان با اشاره به حضور مدیران سایر استان‌ها و سفرای خارجی در این نمایشگاه و بازدید از غرفه همه مناطق گردشگری اظهار کرد: وجود چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در معرفی هرچه بهتر استان‌ها اثرگذار باشد و فرصتی است تا بتوان ظرفیت‌های استان‌ها را به نمایش گذاشت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 بهمن 1395، کدخبر: 13951122000480، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین