پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵
استاندار همدان از پرداخت دو سوم هزینه پیاده‌راه‌سازی ۶ خیابان اصلی همدان از اعتبارات عمرانی استان همدان خبر داد.
شعارسال: محمدناصر نیکبخت ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی همدان اظهار داشت: ای کاش برنامه افتتاح این پروژه به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شد که تقارنی با بقیه مراسم‌ها نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی همدان کار شایسته و ارزشمندی بود که توسط شهرداری همدان اجرایی شد، افزود: همدان در بیشتر حوزه‌ها بویژه گردشگری باید الگو، پیشقدم و پیشرو برای سایر شهرها و کلانشهرهای کشور باشد.

نیکبخت با بیان اینکه طرح پیاده‌راه‌سازی 6 خیابان اصلی و منشعب از میدان امام خمینی(ره) همدان از سال‌های گذشته در طرح تفصیلی شهر همدان دیده شده ولی معطل مانده بود، افزود: تاکنون این پروژه به دلایل بسیاری اجرایی نشده بود و کسی جرات نداشت نسبت به اجرای این پروژه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مدیران شهری در گذشته جرات نزدیک شدن به این پروژه را نداشتند، افزود: خوشبختانه شهردار و شورای شهر همدان برای اجرای این پروژه اقدامات خوبی داشتند که باید از آنها تقدیر کرد.

استاندار همدان یکی از مزیت‌ها و اولویت‌های همدان را گردشگری برشمرد و گفت: همدانی که 500 سال پایتخت امپراطوری این کشور بوده است باید تفاوت‌هایی داشته و الگویی برای سایر شهرها باشد.

وی با اعلام اینکه باید در اقداماتی که سبب زیباسازی، معرفی و ایجاد علاقه برای دیدن شهر همدان توسط گردشگران شود در اولویت قرار گیرد، گفت: شهرداری همدان نباید به پیاده‌راه‌سازی خیابان بوعلی اکتفا کرده و از ادامه کار دلسرد شود بلکه چقدر زیباتر است که کار ادامه پیدا کند و هر 6 خیابان اصلی همدان پیاده‌راه شود.

نیکبخت با بیان اینکه برای اجرای پروژه پیاده‌راه خیابان بوعلی همدان تمامی هزینه‌ها توسط شهرداری همدان انجام شد، گفت: شهرداری همدان کار را ادامه داده و دلسرد نشود تا این طرح تکمیل شود، بنده نیز متعهد می‌شوم یک سوم از اعتبارات اجرای این پروژه‌ها را از محل اعتبارات عمرانی استان همدان پرداخت کنم.

وی با اعلام اینکه مابقی اعتبارات موردنیاز باید از اعتبارات شهرداری همدان پرداخت شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه این خیابان منطقه گردشگری همدان نیز محسوب می‌شود سایر دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی و میراث فرهنگی نیز شهرداری را در این زمینه کمک کنند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه شهرداری همدان به تنهایی توان اجرای پیاده‌راه 6 خیابان اصلی همدان را ندارد و باید اعتبارات بخش‌های دیگر نیز هزینه شود، گفت: همدان شایسته بهترین‌هاست چون بهترین‌ها و بهترین انسان‌ها را دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1395، کدخبر: 1322366 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین