پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان درخصوص فعالیت پارکبان‌ها گفت: پارک خودرو تا نیم‌ساعت رایگان است در صورتی که پارکبان‌ها برای 10 دقیقه هم وجه اخذ می‌کنند.
شعارسال: محمد تبریزی ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر با اشاره به عمق فاجعه زیست‌محیطی در نمک و ماسه‌پاشی پس از بارش برف اظهار کرد: اردیبهشت سال 93 به دلیل نمک و ماسه‌پاشی، گرد و خاک بسیاری را شاهد بودیم که به همین دلیل امسال شهرداری به نسبت سال‌های گذشته در در ماسه‌پاشی و نمک‌پاشی احتیاط کرد.

وی به گرد و غبار شدید در حاشیه معابر به دنبال ماسه و نمک‌پاشی پس از بارش برف اشاره کرد و یادآور شد: طی چند روز اخیر شاهد معلق بودن ذرات گرد و غبار در سطح شهر هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: قبل از هفته پاک‌سازی شست‌وشوی معابر در دستور کار قرار گیرد، زیرا در غیر این صورت در ایام عید با مشکل مواجه خواهیم شد.

وی ادامه داد: بریدگی بلوار 15 فروردین یک سال است به همان صورت باقی مانده و باید در این خصوص کار لازم صورت گیرد.

تبریزی درخصوص فعالیت پارکبان‌ها نیز تصریح کرد: پارک خودرو تا نیم‌ساعت رایگان است، در صورتی که پارکبان‌ها برای 10 دقیقه هم وجه اخذ می‌کنند.

وی گفت: باید تابلوی پارک در محل‌های مورد نظر نصب و در این تابلوها روزهای جمعه، تعطیل، ساعت و حتی جمله نیم ساعت اول رایگان نیز قید شود؛ اطراف حسینیه بختیاری و نظایر آن که مردم مراجعاتی برای مراسم ختم داشته و یا مساجد برای نماز مستثنی از پارکبانی شود.

نایب رئیس شورای شهر همدان نیز اظهار کرد: سال آینده یک خیابان در محوطه قاضیان، بر اساس بررسی‌ها و بازدیدهای صورت گرفته بازگشایی خواهد شد.

محمدرضا الیاسی در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم روسازی بتونی کشور برای نخستین بار در پیاده‌راه بوعلی اجرا شده و مشکلی برای حمل بار برای ساخت و ساز در این منطقه نخواهیم داشت.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز اظهار کرد: برای پیاده‌راه‌سازی اکباتان عجله نشود چراکه خیابان اکباتان مشکلاتی فراتر از پیاده‌راه بوعلی دارد و باید بحث کارشناسی و دقیق صورت گیرد.

حجت‌الاسلام سید مجید موسوی با بیان اینکه پیاد‌ه‌راه بوعلی اولویت نبود، ادامه داد: اولویت‌ها فراموش شده و زیرساخت‌ها از جمله انتقال پزشکان از خیابان بوعلی در نظر گرفته نشد.

دیگر عضو شورا نیز درخصوص املاک معوض بیان کرد: بسیاری از نامه‌ها به املاک عادی مسیری مرتبط است که شهرداری را دچار مشکل می‌کند و درخواست دارم نامه‌های مرتبط در این خصوص ثبت نشود.

نرگس نورالله‌زاده با تأکید بر اینکه برخی از افراد درخواست‌کننده، افراد خاص هستند، افزود: نباید نامه دست این افراد دهیم و کسی هم نامه آورد باید بایگانی کنیم چراکه در این خصوص نه ردیف بودجه‌ای داریم و نه شهرداری، بودجه‌ای دارد، احراز هویت و احراز مالکیت نیز با ما نیست و در پایان دوره شورا در این خصوص کاری نمی‌شود، انجام داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 10 اسفند 1395، کدخبر: 13951210000969، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
تا نیم ساعت رایگان است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین