پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: مؤسسات پارکبان هیچ گونه وجاهت قانونی ندارند به دلیل اینکه تاکنون مجوزی از شورای شهر و شهرداری صادر نشده است.

شعار سال: داود وحیدی گفت: مؤسسات پارکبان در کرج هیچ گونه مجوزی برای فعالیت ندارند و پارکبان از وجاهت قانونی برخوردار نیست.

وی اضافه کرد: از نظر شورای شهر و شهرداری که متولی مسائل شهری هستند مجوزی برای فعالیت داده نشده است و با اخذ پول توسط پارکبان از مردم برخوردار خواهد شد.

وحیدی با بیان اینکه باید مجوز مؤسسات پارکبانی از نظر ریالی و قراردادی در شورا مصوب شود گفت: روند قانونی این است که شرکت‌ها در شورای شهر مجوز گرفته و بعد توسط شهرداری کرج مورد شناسایی قرار گیرند و به طور رسمی فعالیت کنند.

وی در پایان افزود: زمانی شرکتی حفاظت فیزیکی زیر نظر مجموعه تعاون نیروی انتظامی مشغول فعالیت بود که مجوز رسمی را اخذ نکرده و از فعالیت آن جلوگیری شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب: ۱۳۹۶۰۵۱۰۰۰۱۷۸۵:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین