پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۹۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
شهردار همدان بر بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر همدان برای رویداد گردشگری 2018 تاکید کرد.

شعارسال: شهردار همدان بر بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر همدان برای رویداد گردشگری 2018 تاکید کرد.

عباس صوفی شهردار همدان با بیان اینکه شهرداری همدان در راستای رویداد ۲۰۱۸ برای زیباسازی شهر همدان اتفاقات خوبی را رقم می‌زند، گفت:ورودی‌های شهر همدان برای رویداد ۲۰۱۸ ساماندهی می‌شود.

عباس صوفی در جلسه سیاست‌گذاری رویدادهای گردشگری 2018 در همدان با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری زیباسازی و آماده‌سازی در حوزه‌های مختلف در راستای برگزاری رویداد همدان 2018 است، اظهار داشت: 3ورودی‌ شهر همدان از سمت ملایر، تهران و کرمانشاه در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی تاکید کرد: بیشترین توجه شهرداری در راستای ساماندهی ورودی همدان از سمت جاده تهران است

صوفی به اقدامات شهرداری در این زمینه اشاره کرد و گفت: نورپردازی، ساماندهی ورودی‌ها، کاشت گونه‌های گیاهی و غیره از جمله اقدامات شهرداری در این زمینه است.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی برای ورودی شهر همدان چهار بیلبورد با محوریت رویداد گردشگری 2018 در نظر گرفته است که هر یک از این بیلبوردها به ابعاد 60 متر مربع و حدود 200 میلیون تومان هزینه دارد.

صوفی با بیان اینکه در حوزه تبلیغات درون‌شهری و برون‌شهری منتظر لوگوی 2018 هستیم و در تمامی تلویزیون‌های شهری، پل‌های عابر، ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی تبلیغ انجام شود، ابراز کرد: چهار بالن برای تبلیغ همدان 2018 در نظر گرفته شده است.

وی گفت: نورپردازی لیزری «همدان 2018 » نیز در حال طراحی است که از این لیزر در روی المان تالار قرآن استفاده خواهد شد.

شهردار همدان با اشاره به اینکه شرکت علیصدر عهده دار تبلیغات در فرودگاه و متروها شده است، عنوان کرد: سازمان میراث فرهنگی تبلیغات همدان 2018 را در 20 سایت میراث فرهنگی و گردشگری انجام می‌دهد.

وی با اشاره به سایت موزه در میدان مرکزی شهر همدان بیان کرد: سایت موزه‌ای ساده برای نشان دادن هویت تاریخی برای میدان مرکزی در نظر گرفته شده و مطالعات طرح این سایت موزه در حال انجام است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 28 دی 1396، کدخبر: 6404866 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
با یه شهرسازی خوب هم میتونن از این موقعیت درامد خوبی کسب کنن و هم همدان رو رونق بخشید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین