پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۶۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
شهردار همدان گفت: بازگشایی محور خیابان آیت‌الله طالقانی با 20 میلیارد تومان اعتبار انجام می‌شود.

شعارسال: شهردار همدان گفت: بازگشایی محور خیابان آیت‌الله طالقانی با 20 میلیارد تومان اعتبار انجام می‌شود.

صبح امروز بازگشایی کامل خیابان آیت‌الله طالقانی همدان با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار منطقه 2، معاون خدمات شهری شهرداری و تعدادی از مسوولان شهری و شهرداری انجام شد.

شهردار همدان نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز محور خیابان آیت‌الله طالقانی به طور کلی بازگشایی می‌شود، اظهار کرد: این اقدام با مصوبه اعضای شورای شهر و مساعدت اهالی منطقه انجام می‌شود.

عباس صوفی با تأکید بر اینکه کل محور امروز خاکبرداری شده و بلافاصله عملیات بیس‌ریز و آسفالت انجام خواهد شد، گفت: بازگشایی خیابان آیت‌الله طالقانی حد فاصل میدان جهاد و میدان فردوسی به مسافت دو و نیم کیلومتر با تملک 11 پلاک انجام شده است.

وی با اشاره به تملک 11 پلاک به منظور بازگشایی خیابان آیت‌الله طالقانی با اعتبار 20 میلیارد تومان، بیان کرد: تملک‌ها به صورت توافقی با مالکان با پرداخت نقدی و یا تهاتری بوده و موردی قضایی نداشتیم و رضایت‌مندی شهروندان جلب شده است.

رئیس شورای شهر همدان نیز با تقدیر از شهرداری در انجام بازگشایی خیابان آیت‌الله طالقانی، افزود: شهرداری با کار جهادی، کار نیمه‌تمام حدود 40 ساله شورا که از شورای اول تا پنجم باقی مانده بود را به نتیجه رساند.

ابراهیم مولوی با بیان اینکه با بازگشایی خیابان آیت‌الله طالقانی این خیابان تبدیل به بلوار طالقانی خواهد شد، تصریح کرد: این اقدام نقش عمده‌ای در تسهیل و روان‌سازی ترافیک شهر همدان خواهد داشت.

وی به سایر اقدامات در بازگشایی دیگر معابر سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: طی چند روز آینده نیز چندین معبر در سطح شهر بازگشایی و پروژه‌های در حال اتمام افتتاح خواهد شد.

یکی از مالکان پلاک‌های تملک شده در این منطقه نیز با تقدیر از شهردار و شهردار منطقه 2، اظهار کرد: با توجه به اقدامات شهرداری در راستای مدیریت هرچه بهتر شهر و رفع مشکلات شهری حاضر به همکاری با شهرداری و واگذاری پلاک‌ها شدیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 13961123000432، www.hamedan.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
الان این 20میلیارد فقط صرف تخریب این چن تا خونه شده؟؟؟؟؟
ا.ف75
ناشناس
Romania
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
چه خبره بیست میلیارد تومن می خوان خرج این کنن تو این وضع اقتصادی و بودجه مطمئنا با صرفه جویی و راحت طلب نبود خیلی کمتر از اینا خرجش میشه
ن.ف83
میلاد
Romania
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
چخبره اقا بیست میلیارد تومن ؟؟؟!!!بیان حقوق فرهنگیا و بازنشسته های همدانو بدن
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
این بیست میلیارد تومن که فقط صرف تخریب نمیشه
باید خانه ها و اراضی خریداری بشن و تخریب و ساخت و زیرساخت خیابان و ...
اگه به حل مشکلات ترافیکی کمک کنه باید صورت بگیره
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین