پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۰۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعلل و تعویق مکرر در روند بهره برداری مطلوب از ظرفیت فرودگاه همدان گفت: تیم مدیریتی "ایران ایر" از همت و انگیزه لازم برای دنبال کردن روند پروازها برخوردار نیستند.

شعار سال: امیر خجسته با اشاره به ضعف عملکرد فرودگاه همدان، اظهار کرد: طی دفعات متعدد با پیگیری‌های مختلف که از سوی مدیران استان و نمایندگان صورت گرفت در مقاطعی، شرایط تکمیلی برای فعال شدن فرودگاه همدان ایجاد شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی برج مراقبت و ترمینال حجاج در فرودگاه همدان عنوان کرد: برای تقویت شرایط خدمات دهی در این فرودگاه حدود 60 میلیارد تومان هزینه شده است که بخشی از آن مربوط به راه‌اندازی برج مراقبت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: راه‌اندازی این برج مراقبت که در تمام کشور بی‌نظیر است امتیاز ویژه‌ای برای بهبود شرایط فرودگاه همدان خواهد بود علاوه بر آن محوطه سازی فرودگاه نیز به نحو مطلوبی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه اسکلت ساختمان ترمینال حجاج در مراحل آخر کار قرار گرفته است گفت: سوله این ترمینال در خارج از فرودگاه در حال ساخت و آماده‌سازی است و تا چند روز دیگر آماده نصب خواهد شد.

خجسته متذکر شد: در حال حاضر تنها خلأ در فرودگاه همدان، همت مدیران برای تقویت برنامه پروازها می باشد و با توجه به اینکه در حال حاضر پرواز همدان-مشهد در این فرودگاه برقرار است انتظار می‌رود سایر برنامه‌های پروازی هم از این فرودگاه مورد پیگیری قرار گیرد.

وی به برقراری جلساتی با خانم شرفبافی مدیریت ایران ایر اشاره و تشریح کرد: متأسفانه روند کار ایران ایر در برقراری پروازها رضایت بخش نیست و تیم مدیریتی این مجموعه از همت و انگیزه لازم برای دنبال کردن روند پروازها برخوردار نیستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استاندار همدان در جلسات مکرر اعلام کرد بخشی از هزینه‌های پرواز از فرودگاه همدان را متقبل می شود گفت: در این جلسات که هم نمایندگان استان و هم مدیران حضور داشتند تقاضای برقراری 4 پرواز را در طول هفته داشتیم که متأسفانه ایران ایر تنها شرایط یک پرواز را تقبل کرد.

وی تأکید کرد: طولانی شدن روند اجرای پروازها در همدان قابل قبول نیست و بر این اساس ما استیضاح وزیر راه و شهرسازی را برای پیگیری این موضوع در دستور کار داریم چراکه وزارت مربوطه باید در برابر مطالبات یک استان پاسخگو باشد و تا این کار به فرجام نرسد دست از پیگیری نخواهیم کشید.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پرواز خبر ، تاریخ انتشار 16 بهمن 96، کدمطلب40850 ، www.airlinepress.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عمار
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
0
0
این نماینده مجلس همدان هم خیلی پیگیر مطالبات شهرشه و برای مردمش تلاش میکنه.کاش باقی نماینده ها اینطور بودن.خدا خیرش بده
ا.ف75
قادر
Romania
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
وزیر راه امسال خیلی بد عمل کردن و باید زودتر استیضاح شوند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
0
0
همین نماینده ها هستن که میتونن حق مردم شهرشون رو بگیرن و واقعا انتقادات از وزیر راه بسیار زیاد شده و فکر نکنم اخراج معاون بتونه دردی رو دوا کنه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین