پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۹۶
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
نخستین همایش آیه نگاری قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه در سنندج برگزار شد.
شعار سال: نخستین همایش آیه نگاری قرآن کریم با استفاده از هنر خوشنویسی ظهر امروز با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه در سنندج برگزار شد.

علی عباس داودنیا در این مراسم اظهار داشت: این همایش به‌مناسبت گرامیداشت شب‌های پر خیر و برکت قدر و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه برگزار شد.

وی گفت: در روزهای باقی مانده ماه مبارک رمضان آثار برگزیده این همایش در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم مردم گذاشته می‌شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان تصریح کرد: در این همایش خوشنویسان برجسته استان حضور دارند و به صورت زنده اقدام به نوشتن آیات قرآن کریم و اسماءالحسنی می‌کنند.

نخستین نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی شهرستان بانه افتتاح شد

‌نخستین نمایشگاه و فروشگاه دائمی صنایع‌دستی ظهر امروز با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان در بانه افتتاح شد.

محمد فلاحی فرماندار شهرستان بانه در حاشیه این مراسم با تاکید بر حمایت از رشته‌های مختلف صنایع‌دستی اظهار داشت: درصورت آماده‌ شدن غرفه‌های شهرداری در پایانه مسافربری، غرفه‌های صنایع‌دستی به هنرمندان این شهرستان اختصاص داده می‌شود.

سعدالله رحیمی‌خواه نیز در در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در این نمایشگاه غرفه‌هایی از آثار و تولیدات هنرمندان شاخص شهرستان بانه در دوازده رشته مختلف صنایع‌دستی همانند پستک‌بافی، معرق‌کاری، چرم‌دوزی، گلیم‌بافی، سفالگری، شالبافی، سنگ‌تراشی و کنده‌کاری در اختیار علاقمندان و به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: اکثر هنرمندان فعال در نمایشگاه دائمی صنایع دستی بانه تا کنون چندین مرحله در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی موفق به کسب مهر اصالت ملی از کشور مهر اصالت بین‌المللی از سازمان جهانی یونسکو شده‌اند که این موفقیت‌ها نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای این شهرستان در حوزه صنایع‌دستی است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بانه تصریح کرد: این نمایشگاه می‌تواند نقش به‌سزایی در اشتغال‌زایی مستقیم، جذب گردشگر و توریسم بصورت غیرمستقیم داشته باشد و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان را نیز معرفی می‌کند.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396، کدخبر: 1437633، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین