پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
فرماندار شهرستان بیجار گفت: با توجه به کاهش حجم استخدام های در دستگاههای دولتی، یادگیری مهارت های فنی و حرفه ای در کنار تحصیلات نظری برای دانش آموزان یک نیاز ضروری شده است.

شعارسال: بیژن زندیه در آیین خاص هفته مشاغل در یکی از دبیرستانهای آموزش و پرورش بیجار افزود: برپایی این نوع نمایشگاه ها وارائه کارهای خلاقانه و بروز استعدادهای فنی و مهارتی، بستر خوبی برای تبیین فرهنگ خود اشتغالی خواهد بود.

وی هدف از برگزاری آیین خاص هفته مشاغل را در واقع آماده سازی جوانان و دانش آموزان برای جدایی از فکر استخدام در دستگاه های دولتی و گرایش به سوی شکوفایی استعداد های نهفته و نبوغ عالی آنان است.

زندیه با بیان ضرورت آشنایی بیشتر خانواده ها را با رشته های فنی و حرفه ای و توجیه فرزندان خویش با توجه به استعداد و علاقه آنان اظهار کرد: دانش آموزان نیز باید توجه داشته باشند، رشته های فنی و مهارتی می تواند در تعیین آینده شغلی بهتر، موفق تر و پایدار نقش داشته باشد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بیجار گفت: رشته های مختلف فنی، مهارتی و حرفه ایی، آینده ای درخشان پیش روی طرح خود اشتغالی و کاهش جمعیت بیکاران تحصیل کرده خواهد داشت.

او افزود: دانش فنی و حرفه ای امروزه می تواند از گرایش به سوی تحصیلات نظری جلوگیری کند و تولید، کارآفرینی و اشتغال را در جامعه توسعه و به مرور زمان نهادینه کند.

وی اضافه کرد: تولیدات دانش آموزان هنرستان کار و دانش اندیشه بیجار، در قالب پنج رشته فنی، تاثیر بسزایی درمعرفی و جذب دانش آموزان مستعد و موفق در رشته های فنی داشته باشد.

هم اکنون یک هزار و 500 دانش آموزان بیجاری در 20 رشته مختلف در هنرستان های فنی، حرفه ای و کاردانش مشغول تحصیل هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 2اردیبهشت1396، کدخبر: 82502404: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
0
0
سرمایه گذاری روی بخش فنی و حرفه ای یک ضرورت انکار ناپذیر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین