پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۵۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گلستان با اشاره به رتبه‎بندی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، گفت: ۲۰۰ آموزشگاه آزاد در سال جاری در استان گلستان رتبه‌بندی خواهند شد.

شعار سال: ابوالفضل تیرانداز شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاح آموزشگاه آزاد باقرالعلوم شهرستان کردکوی اظهار داشت: توسعه خصوصیسازی و رتبه‌بندی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای از مهم‌ترین سیاست‌های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در راستای عملیاتی‌سازی اقتصاد مقاومتی است که افتتاح آموزشگاه باقرالعلوم کردکوی نیز در همین راستا انجام شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های خیاطی، چرم، صنایع‌دستی و رایانه در این آموزشگاه افزود: در همین راستا 200 آموزشگاه آزاد در سال جاری در استان گلستان رتبه‌بندی خواهند شد.

تیرانداز افزود: 23 هزار و 700 گلستانی در سال گذشته آموزش فنی و حرفهای دیدند که از این تعداد 67 درصد آقایان و 33 درصد بانوان بودند.

وی با بیان اینکه آموزشهای فنی و حرفهای در گروههای خدمات، صنعت و معدن و کشاورزی تقسیم بندی میشود، تاکید کرد: صنعت 65 درصد، فرهنگ و هنر هفت درصد و کشاورزی و فناوری راهبردی 20 درصد آموزشهای ما را به خود اختصاص داده است.

مدیرکل فنیو حرفهای استان گلستان با بیان اینکه برای 16 هزار و 500 نفر اجرای خدمات آموزشی داشتیم، افزود: بیشترین آمار آموزش در بخش غیردولتی در حوزه فناروی اطلاعات با پنج هزار و 420 نفر در سال گذشته بود.

همچنین با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان و مدیران شهرستانی، کارگاه آموزش برق خودرو در مجموعه آموزشی تعمیرات خودروی فنی و حرفه ای کردکوی افتتاح شد

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 5 مرداد 1396، کد مطلب: 1475617:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین