پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۶۶۲
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و 976 هزار و 443 نفر ساعت آموزش های مهارتی را در آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان در سال 95 فرا گرفتند.

شعار سال: محمد جهانتیغی روز سه شنبه اظهار داشت: از مجموع این تعداد نفر ساعت آموزش یک میلیون و 677 هزار و 813 نفر ساعت برای بانوان و 298 هزار و 630 نفر ساعت برای مردان به اجرا در آمده است.

وی افزود: اجرای این دوره های آموزشی، گویای اشاعه فرهنگ مهارت آموزی در میان جوانان سیستان و بلوچستان است.
وی تصریح کرد: آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای یاریگر بسیار خوبی برای اداره کل فنی و حرفی ای استان در ارائه آموزش های مهارتی هستند و سهم قابل توجهی در پرورش مهارت ها دارند.
رئیس دفتر موسسات کارآموزی آزاد و مشارکت های مردمی سیستان و بلوچستان نیز گفت: سال گذشته رشته های فناوری اطلاعات با سهم 36،3 درصدی، مراقبت زیبایی با سهم 32،2 درصدی و صنایع پوشاک با سهم 23،5 درصدی از کل کار آموزان استان به عنوان پر متقاضی ترین رشته ها شناخته شدند.
علیرضا نصیری خاطرنشان کرد: آموزش های مهارتی زمانی در رفع بیکاری و ایجاد اشتغال موثر است که بر اساس نیازسنجی درست و واقعی از بازار کار، سلیقه خریداران و شرایط رقابتی برنامه ریزی و اجرا شود.
وی افزود: در شرایط کنونی نیاز اقتصاد تنها پول نیست بلکه مهارت است و در صورتی اقتصاد جامعه پویا و پایدار خواهد بود که افراد آن دارای مهارت باشند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی ندای زاهدان، تاریخ 29 فروردین 96، کد مطلب: 13694: www.nedayezahedan.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین