پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱
مدیرکل فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان از انعقاد قرار داد بین این اداره کل و شرکت ملی گاز ایران جهت به کارگیری نیروی مورد نیاز انتقال گاز فشار قوی از ایرانشهر به کل استان خبر داد.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان، محمد جهانتیغی اظهار داشت: قرارداد همکاری بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان و شرکت ملی گاز ایران برای به‌کارگیری نیروی مورد نیاز انتقال گاز فشار قوی از ایرانشهر به کل استان امضا شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: براساس این قرارداد همکاری مقرر شد متخصصین شرکت ملی گاز مربیان فنی و حرفه‌ای را در رشته‌های مربوط به حوزه گازرسانی از جمله جوشکاری تعیین سطح کرده و آموزش‌های آنها را به روز کنند.

وی ادامه داد: این قرارداد منافع ۲ طرف را تامین می‌کند به این نحو که شرکت ملی گاز مربیان ما را آموزش می‌دهد و مربیان ما نیروی کار مورد نیاز پروژه گازرسانی را تربیت می‌کنند و از بین کارآموزان با مهارت‌ترین‌ها جذب پروژه گازرسانی می‌شوند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته بیش از ۴ میلیون نفر در بخش دولتی ۲۵ هزار نفر نیز با مراجعه به مراکز ثابت، پادگان‌ها، زندان‌ها و حاشیه شهر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان بهره‌مند شده‌اند.

جهانتیغی افزود: بیکاری در همه کشورها به عنوان یک معضل شناخته شده و این مهم توسط بخش خصوصی در نقاط مختلف دنیا رفع شده و هم اکنون ۱۹۰ آموزشگاه غیردولتی در استان فعال است که ۷۵ درصد مخاطبان آنها بانوان هستند که این آموزش‌ها در بخش خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و صنایع دستی ارایه شده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 26مرداد1396، کدخبر: 4061759: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین