پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵
سرپرست مدیریت فاز ۱۲ پارس جنوبی گفت: در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی و در راستای توانمندسازی نیروهای بومی، تفاهم‌نامه آموزش مهارتی پالایشگاه فاز ۱۲ پارس جنوبی با آموزش فنی ‌وحرفه‌ای بوشهر منعقد شد.

شعار سال: محمد مهدی هاشمی صبح یکشنبه در آیین انعقاد تفاهم‌نامه با مسئولان فاز 12 پارس جنوبی در عسلویه با بیان اینکه توانمندسازی نیروهای پالایشگاه‌ها و سایر ذی‌نفعان از جمله مردم بومی یکی از مهم‌ترین اهداف مجتمع پارس جنوبی است، اظهار داشت: در همین راستا قراردادی با اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان بوشهر منعقد شده است.

وی با تاکید بر برون سپارس فعالیت‌های وزارت نفت افزود: با توجه به اینکه یکی از برنامه‌های جاری وزارت نفت برون‌سپاری فعالیت‌هاست، با برگزاری دوره‌های آموزشی مناسب بخشی از وظیفه ما که توسعه نیروی انسانی است، در مراکز دیگر برنامه‌های دیگری اجراء می‌شود.

هاشمی با اشاره به روش‌های جدید آموزشی اظهار داشت: این موضوع در فاز 12 اهمیت فراوانی دارد، چرا که این پالایشگاه به روشی جدیدی و با حضور پیمانکار بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در این دوره‌ها عملیاتی است و تنها مهارت‌آموزی ملاک نیست گفت: از حوزه‌هایی که باید به‌صورت جدی برای یادگیری آن تلاش شود، حوزه بهره‌برداری است که پیش از این کمتر در این بخش ورود شده، به‌خصوص که در پالایشگاه نهم این بخش برون‌سپاری شده و نیازمند توجه بیشتر و توانمندسازی نیروهاست.

سرپرست فاز 12 پارس جنوبی از تدوین دوره‌های آموزشی متناسب با نیاز سازمانی خبرداد و افزود: در وزارت نفت، آموزش امری نهادینه شده بوده و الگوهایی از قبل ایجاد شده است. ما نیز دوره‌هایی را متناسب با نیازهای سازمانی و عملیاتی تعریف می‌کنیم.

وی، افزایش توان مهارتی نیروها را از اهداف ارائه آموزش‌های جدید دانست و اظهار داشت: این کار سبب افزایش توان سازمان فنی و حرفه‌ای کشور از یک سو و از طرفی دیگر نیروهای شاغل در فاز 12 و نیروهای بومی منطقه می‌شود که بعدها در پالایشگاه مشغول کار می‌شوند.

هاشمی با بیان اینکه آموزش‌ نیاز صنعت است، گفت: این دوره‌‌ها در آینده می‌تواند در کل کشور گسترده شود و نیروهای با تخصص های بالا جذب صنعت شوند.

وی با اشاره به آموزش مهارتی عملیاتی در محل پالایشگاه افزود: از طرفی پالایشگاه به‌صورت دائم به‌عنوان یک نمونه واقعی در اختیار کارآموزان است که می‌تواند کمک فراوانی به آموزش در محیط عملیاتی کند.

هاشمی از تعامل متخصصان کارکان فاز 12 پارس جنوبی برای ارائه آموزش‌های مهارتی خبرداد و گفت: متخصصان پالایشگاه این آمادگی را دارند که در سطح توانمندسازی اساتید نیز اطلاعاتی را در اختیار آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دهند تا توانمندی و اطلاعات آن‌ها نیز نسبت به پالایشگاه افزوده شود.

سرپرست مدیریت فاز 12 پارس جنوبی با تاکید بر اجرایی شدن مسئولیت‌های اجتماعی فاز 12 پارس جنوبی افزود: در سالیان اخیر مسئولیت‌های اجتماعی در وزارت نفت بسیار دارای اهمیت بوده و شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در این راستا گام‌های مهمی برداشته است که همکاری و برگزاری این دورها برای توانمندی مردم منطقه و به‌کارگیری این افراد در فازهای جدید از جمله این موارد است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 1515610، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین