پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۵۹۹۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
تفاهم نامه فرهنگی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری سیستان و بلوچستان امروز در هفتاد و نهمین شورای فرهنگ عمومی استان به امضای طرفین رسید.

شعارسال: به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان این تفاهم نامه در قالب ۸ ماده توسط سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان رسید.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تکمیل و تجهیز طرح ها و پروژه های نیمه تمام تملک دارایی های سرمایه ای فرهنگی و هنری، توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری و دینی در حوزه های مختلف، توسعه آموزش و تقویت زیرساخت های فرهنگی و هنری این استان از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

حسین مسگرانی توجه به فرهنگ و هنر اقوام و بهره گیری از ظرفیت های آنها در راستای وحدت و انسجام ملی و توجه به مناطق مرزی، کم برخوردار و حاشیه نشین و رونق اقتصاد فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در این تفاهم نامه تعهداتی برای معاونت های توسعه مدیریت و منابع، امور هنری، امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی و سمعی و بصری، صندوق اعتباری هنر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و استانداری سیستان و بلوچستان مشخص شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: اعتبار این تفاهم نامه از اول خرداد ۹۷ تا پایان اسفند ۹۹ به مدت سه سال است که با توافق طرفین قابل تمدید است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 11مرداد 97، کدمطلب:4364040 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین