پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
محمدرضا وطنی ظهر امروز در همایش روز مهندس با حضور هنرجویان فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: 6 هزار و 99 دانش‌آموز در 51 هنرستان فنی حرفه‌ای و 8 هزار و 700 دانش آموز هم در 144 هنرستان کارودانش استان گلستان تحصیل می‌کنند.
شعارسال: وی افزود: 58 درصد از دانش آموزان در رشته‌های نظری تجربی،ریاضی و انسانی مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: براساس برنامه ملی برای سال 1404 باید بیش از 60 درصد دانش‌آموزان گلستانی در این مراکز تحصیل کنند.

وی گفت: هم‌اکنون حدود 21 هزار دانش‌آموز کلاس نهم در استان داریم و براساس آمایش استانی و با توجه به استعداد،علاقمندی و مشاوره بتوانیم آمار هنرجویان از 42 به 45 درصد برسانیم.

مدیرکل سازمان آموزش و پرورش استان گلستان افزود: نگرش باید تغییر کند تا بتوانیم در هدایت تحصیلی کسانی که قرار است فردا علاوه بر کشاورزی در صنعت، تجارت و گردشگری هم در استان اتفاق توسعه‌ای بیافتد.

در ادامه همایش روز مهندس که با حضور هنرجویان دختر و پسر فنی حرفه‌ای، کارودانش، معلمان هنرآموز کلاله برگزار شد، از هنرآموزان موفق هم تجلیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 اسفند 1395، کدخبر: 1336114 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
خیلی خوبه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین