پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۷۹
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
بخشی از طرح یکپارچه سازی اراضی در شهرستان بندرگز به بهره برداری رسید.

شعار سال: نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از این طرح گفت ؛ برای یکپارچه سازی اراضی شالیزاری روستای سرطاق بیش از ۳۶۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

رامین نورقلی پور افزود: پروژه یکپارچه سازی ۳۶ و نیم هکتاری اراضی کشاورزی روستای سرطاق همچنین برای 90 کشاورز مزایایی ایجاد کرده که مستقیما از آن بهره مند شدند.

دسترسی راحت کشاورزان به اراضی تحت تملک، آبگیری آسان اراضی و کنترل توزیع آب و جلوگیری از هدر رفت آب ، استفاده آسان برای کشت دوم و کنترل آب مازاد اراضی از طریق زهکشی نیز از دیگر فواید این طرح زیر بنایی در حوزه کشاورزی است.

گلستان بیش از 700 هزار زمین کشاوزی و باغی دارد که سالانه بیش از 2 و نیم میلیون تن محصول مختلف در آن تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی گلستان ما، تاریخ انتشار 14 ارديبهشت 1396، کد مطلب: 38548: golestanema.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین