پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰
مدير شهرسازي و معماري اداره کل راه و شهرسازي استان گلستان از تصويب طرح جامع شهر انبارالوم خبر داد و گفت: اين طرح طي جلسه اي به تاريخ 22 آذرماه سال 95 و در شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران به تصويب رسيد.
شعارسال: منطقه گلستان، مهندس عيسي مهري در گفت و گو با خبرنگاران اظهارداشت: شهر انبارالوم از شهرهاي شمالي شهرستان آق قلا در شمال اين نگارستان ايران است كه توانسته براي اولين بار طرحي جامع را براي توسعه شهري مناطق مختلف خود در افق 1405 كه از اهداف كلان توسعه اقتصادي اجتماعي استان است به تصويب برساند.

به گفته وي، تهيه طرح هاي كالبدي از جمله طرح جامع و تفصيلي يكي از وظايف ادارات كل راه و شهرسازي در سراسر كشور است كه در آن؛ برنامه ها و سیاست های کلی شهری، تراکم ساختمانی و جمعیتی، حدود، حریم و محدوده های شهری، رعایت کاربری ها، ضوابط و مقررات تفکیک و تجمیع زمین، سرانه های عمومی و شهری و سایر مقررات شهرسازی و معماری و در نهایت مسیر توسعه آینده شهر را براي مدت 10 سال مشخص مي كند.

مهري ادامه داد: اين طرح ها پس از تدوين از ابلاغ شوراي عالي شهرسازي و معماري ايران و استانداري؛ به عنوان سند اجرایی و الزامی درساخت و سازهاي شهري و حريم شهرها در دستور کار شهرداری ها قرار می گیرد.

مدير شهرسازي و معماري راه و شهرسازي گلستان در پايان از تلاش هاي اداره طرح هاي كالبدي اين اداره كل به منظور پيگيري براي تهيه طرح هاي جامع قدرداني كرد.

آق قلا از شهرستان هاي شمالي گلستان است و شهر انبارالوم، مركز بخش وشمگير دهستان مزرعه شمالي آن، محسوب مي شود و با گرگان مركز استان 50 كيلومتر فاصله دارد و ساكنين آن اهل تسنن بوده و به كشاورزي و دامپروري اشتغال دارند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کدخبر: 9510-2097-5، www.golestan.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
0
0
این دیگه کجا بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین