پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۵۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: در مدت اخیر شش مرکز جوار صنعت در استان راه‌اندازی کردیم که به رونق تولید و افزایش مهارت کمک می‌کند.

شعار سال: عبدالنبی سواعدی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: مسیر توسعه با توسعه منابع انسانی میسر می‌شود؛ در حال حاضر توسعه مهارت‌آموزی معطوف به اشتغال به عنوان یک امر مهم و زیربنایی برای توسعه اشتغال است.

وی افزود: همه ما با معضل بیکاری دست‌وپنجه نرم می‌کنیم؛ بنابراین امر به توسعه مهارت‌آموزی بیش از پیش امربه‌معروف است و نباید این امربه‌معروف را ترک کنیم چون همه در مقابل جامعه مسئول هستیم.

سواعدی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای متولی آموزش‌های کوتاه‌مدت غیررسمی در حوزه آموزش بیکاران جویای کار بی‌مهارت و همچنین توسعه منابع انسانی شاغل برای ارتقای بهره‌وری فعالیت می‌کند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان کرد: سازمان برای ادای رسالت خود برنامه‌های متنوعی را در طول سالیان اجرا می‌کند؛ بحث طرح کارورزی و توسعه اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهیان، طرح آموزش مهارت در محیط کار واقعی، مراکز ارتقای شایستگی برای ارتقای مهارت در بین فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و ساخت مراکز جوار صنعت از جمله این برنامه‌ها است.

سواعدی تصریح کرد: در این مدت شش مرکز جوار صنعت در استان راه‌اندازی کردیم که به رونق تولید و افزایش مهارت کمک می‌کند. در کنار پارک علم و فناوری مشغول راه‌اندازی مرکزی برای انتقال فناوری‌های نوین با همکاری خود پارک هستیم.

وی افزود: تقاضا داریم که از موازی کاری و صدور مجوزهای آموزش مهارتی توسط سازمان‌های مختلف جلوگیری شود. در بحث آموزش‌های مهارتی کوتاه‌مدت یک متولی در کشور هست و آن هم سازمان فنی و حرفه‌ای است؛ شاغلان بخش خصوصی آموزش فنی و حرفه‌ای سه برابر شاغلان بخش دولتی آن در خوزستان هست.

سواعدی اظهار کرد: یکی دیگر از تقاضاهای ما این است که شرکت‌های استان خوزستان نسبت به سرمایه‌گذاری‌های اجتماعی فعال‌تر عمل کنند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 29 تیر 1394، کد مطلب: 4036116:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین