پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید براینکه طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در استان کرمان به صورت عملیاتی وارد مرحله اجرا می شود، گفت: این طرح در جنوب استان کرمان باید به صورت مجزا دنبال شود.
شعار سال: محمدرضا فتوت" صبح امروز یکشنبه 4 تیرماه در جلسه شورای هماهنگی برنامه ریزی آموزش های فنی و حرفه ای استان با اشاره به اینکه با همت کلیه دستگاه های اجرایی استان می توان از مزایای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی بهره مند شد، افزود: این طرح می تواند یاری گر مسئله اشتغال استان باشد.

وی اشتغال را یکی از دغدغه ها و ضروریت های امروز جامعه عنوان کرد و یادآورشد: طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، طرح مهمی است که از امروز به صورت عملیاتی و با همکاری دستگاه های اجرایی استان وارد مرحله اجرا می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با اشاره به اختیارات استان در اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، تصریح کرد: باید هماهنگی خوبی فی مابین دستگاه ها و نهادهای دولتی، بخش خصوصی و پذیرنده ها و همچنین کارورزان صورت پذیرد تا بتوان از مزایای این طرح استفاده کرد.

فتوت با تاکید براینکه طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی در جنوب استان کرمان باید به صورت مجزا دنبال شود، خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته 33 هزار شغل در استان ایجاد شده که نشان از فعال شدن واحدهای تولیدی استان دارد.

وی بر اصل تبلیغات و اطلاع رسانی در اجرای موفق طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی تاکید کرد و گفت: بخش های کشاورزی و نظام مهندسی که برای فعالیت از دولت مجوز اخذ می کنند، می توانند در اولویت طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی قرار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان با تاکید براینکه واحدهای پذیرنده یک رسالت اجتماعی دارند که باید در اجرای این طرح توجیه شوند، افزود: استان کرمان می تواند از طریق آموزش، اطلاع رسانی از طریق صدا و سیما و اصحاب رسانه در اجرای این طرح در سراسر کشور پیشرو باشد.

فتوت بر فراگیر شدن موضوع اشتغال در استان کرمان تاکید کرد و یادآورشد: در ابتدای اجرای هر طرح، نگرانی هایی وجود دارد اما باید در اجرای چنین طرح هایی بنا بر این گذارده شود که این طرح می تواند موفقیت هایی را به همراه داشته باشد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 4 تیر 1396، کد مطلب: 53386: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین