پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: با توجه به وزش بادهای قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در مناطق جنوبی و مرکزی استان برای ساعاتی احتمال وقوع کاهش دید افقی به واسطه گرد و غبار محلی وجود دارد.

شعار سال: محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی استقرار سامانه ناپایدار را بر روی استان تا اواسط یکشنبه نشان می‌دهد که سبب وزش باد نسبتا شدید تا شدید، رگبار و رعدوبرق به صورت متناوب در شمال، شرق، ارتفاعات خواهد شد.

وی افزود: بارش‌ها در بقیه نقاط استان نیز به صورت نقطه‌ای و در نقاط مستعد ریزش تگرگ را نیز خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: احتمال تقویت نقطه‌ای و محلی بارش‌ها وجود دارد، بنابراین لازم است در خصوص آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها، خطر اصابت صاعقه به ویژه در ارتفاعات و ... توجه لازم بعمل آید.

وی افزود: علاوه بر این امروز با توجه به وزش باد‌های قابل ملاحظه تا نسبتا شدید در مناطق جنوبی و مرکزی استان برای ساعاتی احتمال وقوع کاهش دید افقی به واسطه گرد و غبار محلی وجود دارد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 21  فروردین    99، کد خبر:   13990121000346، www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین