پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به برنامه های گرامیداشت ایام هفته بسیج در این استان، گفت: در ایام هفته بسیج در سال جاری دو هزار و ۸۲۲ برنامه در سراسر استان برگزار می شود.

شعار سالمحمد حسین رجبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان اظهار داشت: همزمان با ایام هفته بسیج برنامه های مختلفی در رده ها و اقشار مختلف بسیج در استان کردستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های گرامیداشت ایام هفته بسیج در استان کردستان قبل از آغاز هفته نیز ۹ برنامه شاخص اجرا شده است تا استان با آمادگی لازم برنامه های هفته بسیج به بهترین شکل ممکن اجرایی و عملیاتی می شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: در مجموع در ایام هفته بسیج دو هزار ۸۲۲ برنامه در رده های مختلف و اقشار بسیج در سراسر استان کردستان با حضور و مشارکت مردم برگزار می شود.

وی با اشاره به نامگذاری ایام هفته بسیج، گفت: تبیین نقش بسیج در دفاع همه جانبه، جهاد فرهنگی، تولید علم و نهضت خدمت رسانی شعار اصلی ایام هفته بسیج در استان کردستان است.

سردار رجبی یادآور شد: جدای از برنامه های شاخص و کشوری که به میزبانی استان کردستان برگزار می شود، در ایام هفته بسیج در هر روستا، بخش، شهر و شهرستان نیز برنامه های متعددی برگزار می شود.

وی عنوان کرد: یکی از برنامه های اصلی بسیج در ایام هفته جاری ورود بسیج به گشت های درون محله ای و همچنین توجه به فعالیت های مسجدمحوری است و سعی می شود برنامه های بسیج از این پس با محوریت مسجد صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه توجه به فعالیت های علمی و پژوهشی در سال جاری یکی از محورهای اصلی است، اظهار داشت: حمایت از جوانان نخبه و پژوهشگر و فعالیت های علمی و پژوهشی از برنامه های هفته بسیج و سایر هفته های سال به شمار می رود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: برگزاری کنگره شهدای روحانی در مرکز استان، گردهمایی سراسری بسیجیان استان کردستان، سرکشی از خانواده های شهدای بسیج به ویژه شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های ایام هفته بسیج به شمار می رود.

وی با اشاره به اولویت های بسیج در حوزه مسائل امنیتی، بیان کرد: بسیج در کنار سایر فعالیت های خود از جمله محرومیت زدایی در مناطق محروم استان کردستان، نگاهی ویژه به مسائل امنیتی دارد و به همین دلیل برنامه های متعددی در دستور کار قرار دارد.

سردار رجبی ادامه داد: خوشبختانه امروز در استان کردستان به دلیل هوشیاری و آگاهی مردم و اقدامات صورت گرفته از سوی بسیج، امنیت پایداری استقرار پیدا کرده و تلاش برای تثبیت این امنیت و آرامش به عنوان یکی از اولویت های بسیج در کردستان به شمار می رود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 25 آبان 96، کدمطلب:4146379، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین