پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۳۹۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
مسؤول فرهنگی و روابط عمومی تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) از برگزاری همایش «روحانیت، پرچمداران بصیرت» با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

شعارسال: حجت الاسلام علی محمد رفیعی ‌روحانیت را طلایه داران دفاع از اسلام و انقلاب دانست و اظهار داشت: دلیل بر این مدعا حضور چشم گیر روحانیت در جبهه های حق علیه باطل و امروز جبهه دفاع از حرم اهل بیت(ع) است.

مسؤول فرهنگی و روابط عمومی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) افزود: البته روحانیت انقلابی در دفاع از ولایت نیز همواره پیش قدم بوده و سعی کرده در هر زمان با صبر و بصیرت پیش برود و در منابر و محافل مختلف نیز در ایجاد بصیرت دینی در مردم کوشا باشد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از برگزاری همایش «روحانیت، پرچمداران بصیرت» خبرداد و عنوان داشت: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخته و همایش همراه با حضور جمع زیادی از علما، بزرگان، اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهد بود.

حجت الاسلام رفیعی ادامه داد: این همایش در حقیقت برای گرامیداشت هفته بسیج برگزار خواهد شد، چراکه امام خمینی(ره) فرمودند «بسیجی یعنی متن مردم، آن مردمی که می توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت و هفته بسیج، هفته بزرگداشت ارزش های اسلامی و انقلابی است».

وی در پایان یادآور شد: این همایش از سوی تیپ 83 امام جعفر صادق(ع) روز چهارشنبه اول آذرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن نماز خانه مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار می شود و از همه طلاب و فضلای حوزه نیز برای حضور در این همایش دعوت می کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری رسا ، تاریخ انتشار: ۳۰ آبان 1396 ، کدخبر: 539161 ، www.rasanews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین