پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۳۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
مدیرحوزه علمیه لرستان حوزه را مهد پویایی فکر و اندیشه خواند و گفت: تحقیق و پژوهش در حوزه از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و توجه به این مهم در رفع مشکلات جامعه مؤثر است.

شعار سال: حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره پژوهشی علامه حلی در لرستان بیان داشت: حوزه از دیر باز مهد نو اندیشی، پویایی فکر و اندیشه و تولید علم بوده و بزرگان فراوانی همچون علامه حلی عمر با برکت خود را در این زمینه مصروف داشته اند تا جایی که پس از سال ها فراگیران علوم دینی، خوشه چین خرمن آن بزرگواران هستند.

وی با بیان اینکه این عالمان فرزانه به ما آموخته اند که طلبه، محققی است که در عین بهره گیری از متون کهن و منابع اصیل، با یاری جستن از ظرفیت ها و امکانات روزآمد نگاهی عمیق به آینده دارد، افزود: طلبه با احساس مسؤولیت، رسالت خطیر مرزبانی از اعتقادات و اخلاقیات جامعه اسلامی را به بهترین شکل انجام می دهد.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به جایگاه و اهمیت پژوهش خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها و فعالیت های حوزه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه عنوان داشت: جشنواره علامه حلی شجره طیبه ای است که در طول نه دوره برگزاری کشوری و نخستین دوره استانی آن آثار و برکات آن افزوده شود. حجت الاسلام میناپور ابراز امیدواری کرد که با هدایت طلاب به سمت انجام فعالیت های پژوهشی شاهد رشد و ارتقای فعالیت های علمی و پژوهشی طلاب باشیم.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: تحقیق و پزوهش لازمه موفقیت در هر زمینه ای بوده و با ارتقای فعالیت های پژوهشی می نوان بسیاری از مشکلات جامعه در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه فرهنگی برطرف ساخت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری رسانیوز، تاریخ انتشار 7 آذر 96، کد مطلب: 540477، www. rasanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین