پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
با هدف ارائه خدمات پزشکی به محرومین، بيمارستان صحرايي حاج احمد متوسلیان در بخش سرشیو شهرستان مريوان برپا شد

شعار سال: روز جمعه (۱۷ شهریور ماه)٬ در مراسمي با حضور نماينده مردم استان كردستان در مجلس خبرگان، فرماندهي سپاه پاسداران شهرستان مريوان، فرماندار و مدیر شبكه بهداشت شهرستان مريوان، بيمارستان صحرايي "حاج احمد متوسليان "جهت ارائه خدمات بهداشتی و درماني به مردم محروم منطقه در روستاي ويله (شهر چناره) آغاز به کار کرد.

سایه میری مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان مريوان ضمن ابلاغ پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در نکوداشت و تقدیر از کلیه دست اندرکاران این امر خیر، گفت: این حرکت جهادی و ارزشمند در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص توزیع عادلانه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم صورت گرفته است.

وی افزود: هدف از راه اندازی بیمارستان های صحرایی ارائه خدمات درمانی با کیفیت به بیماران در مناطق محروم، ارتقا توان نیروهای درمانی برای آمادگی در مواجهه با حوادث، بلایا و بحران ها و اشاعه فرهنگ بسیجی و جهادی است.

سایه میری خاطر نشان کرد: اين بيمارستان صحرايي كه با همت بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي، شبكه بهداشت و درمان مریوان و بسيج جامعه پزشكي شهرستان مريوان، در قالب اردوهای جهادی برگزار شده است، از هفته گذشته با غربالگری در روستاهای محروم این شهرستان آغاز شده و در روز جمعه خدمات تخصصی در این بیمارستان ارائه می شود.

گفتنی است در این بیمارستان تيم هایی متشکل از متخصصان قلب، مغز و اعصاب، اطفال، زنان، رادیولوژی، دندانپزشكي به مردم محروم منطقه خدمت رساني مي كنند.

در‌ پایان مسئول اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی ایران، از ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان و شبکه بهداشت و درمان مریوان جهت فراهم کردن امکانات و تجهیزات و حمایت های لازم برای ارائه خدمات به مردم محروم این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 18 شهریور 96، کدمطلب: 966-2497-5 ، www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین