پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۰۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
همزمان با تزریق گاز به ایستگاه تقلیل فشار و تاسیسات داخلی بیمارستان در حال احداث ۱۶۰ تختخوابی پیروز لاهیجان در تاریخ ۹۷/۲/۳۰، مرحله جدیدی از تکمیل و راه اندازی این بیمارستان آغاز گردید.

شعار سال: مهندس امیر جانبازی در گفتگویی با روابط عمومی فرمانداری لاهیجان گفت؛ به منظور تامین سوخت و انرژی بیمارستان پیروز ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب در ساعت نصب و روز یکشنبه ۹۷/۰۲/۳۰ با تزریق گاز به تاسیسات داخلی راه اندازی گردید.
وی افزود هزینه ساخت، نصب و اجرای شبکه و اتصال نهایی بمنظور راه اندازی ایستگاه تقلیل فشار این بیمارستان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد گردیده است.
سرپرست فرمانداری لاهیجان عنوان کرد؛ هم اکنون عملیات اجرایی خط تغذیه گاز شهرستان لاهیجان حدفاصل میدان ابریشم تا میدان گیل با هدف پایداری جریان گاز و جلوگیری از قطع یا افت احتمالی فشار گاز مشترکین در زمان بحران و اوج مصرف گاز با بودجه شش میلیارد ریال در حال انجام می‌باشد.
وی افزود: این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی در پایان افزود: شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه و ۱۸۰ روستای دارای سکنه ۱۰۰% گازرسانی شده و در هفته دولت ۹۵ به عنوان شهرستان سبز بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی معرفی گردید.
شایان ذکر است؛ از این تعداد ۱۱۰ روستای بخش مرکزی و رودبنه در دولت یازدهم با اعتبار ویژه گازرسانی شده است لاهیجان پس از رشت با بیش از ۸۳ هزار کنتور مشترک گاز، دومین شهرستان بزرگ گیلان به لحاظ تعداد مشترک و تاسیسات گازرسانی می‌باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تدبیر شرق، تاریخ 1 خرداد 97، کد مطلب: 146337: www.tadbireshargh.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین