پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: حسن‌نیت مردم نسبت به مجموعه سپاه و بسیج نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه آنها در خدمت به مردم است.
شعار سال: رسول شیخی‌زاده پیش‌از ظهر امروز در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کردستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، اظهار داشت: این تفاهم‌نامه در راستای هم‌افزایی منابع در زمینه ارائه خدمات مختلف به مناطق محروم کردستان منعقد می‌شود.

وی گفت: یکی از اهداف اصلی تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد کردستان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، «کمک به ساخت و تعمیر منازل مسکونی مناطق محروم استان» است.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مشترک کمیته امداد و سپاه کردستان در زمینه ارائه خدمات مختلف اجتماعی، فرهنگی، درمان، بهداشت و اقتصادی در روستاهای محروم استان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

وی گفت: بعد از بنیانگذاری انقلاب اسلامی نهاد‌ها و سازمان‌هایی همچون سپاه، بسیج و کمیته‌امداد با هدف کمک به رفع محرومیت جامعه ایجاد شدند.

شیخی‌زاده افزود: حسن نیت مردم نسبت به مجموعه سپاه و بسیج نشان‌دهنده تلاش‌های بی‌وقفه آنها در خدمت به مردم است.

وی اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی کمیته امداد کردستان ایجاد اشتغال و منبع درآمد و جلوگیری از مهاجرت ساکنان مناطق محروم استان است و با استفاده از ایجاد مشاغل خرد و زودبازده این کار دنبال و انجام می‌شود.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396، کدخبر: 1437590، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین