پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴
فرماندار دیواندره از انتخاب شهرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در استان کردستان خبرداد.

شعار سال: در اولین جلسه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید جعفر توان فرماندار دیواندره اظهار کرد: شهرستان دارای ظرفیت‌های بالا در بخش‌های گردشگری، دامپروری و کشاورزی است که متاسفانه به خوبی این پتانسیل‌ها در راستای تولید و اشتغال فعال نشده است.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: با استفاده از شناسایی پتانسیل‌ها و ضعف‌های شهرستان باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین شود و در رفع موانع تلاش کنیم.
توان ادامه داد: خدمت به مردم باید در اولویت قرار گیرد چون مردم پیگیر مطالبات هستند و تنها با کار کردن می‌توان رضایت مردم را جلب کرد.
فرماندار دیواندره تصریح کرد: مشکل جامعه بیکاری است بانک‌ها و دستگاه‌های که تسهیلات جهت اشتغال‌زایی در خدمت مردم قرار می‌دهند باید از صفر تا 100 این طرح‌ها را دنبال کنند مبادا تسهیلات در جای دیگری هزینه شود.
امام جمعه شهر دیواندره نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت اقتصاد در جامعه گفت: مسلمانان هم در زمان پیامبر با تحریم اقتصادی مواجه شدند اما سرمایه حضرت خدیجه به کمک آنها آمد امروز هم سرمایه داران باید رسالت حضرت خدیجه را دنبال کنند و در شهرستان جهت اشتغال‌زایی سرمایه‌گذاری کنند.
معروف خادی ادامه داد: مسئولان نباید بخاطر کارهای سیاسی و جناحی از خدمت به مردم غافل شوند. بلکه باید تلاش کنند وضعیت اشتغال و اقتصاد مردم بهبود یابد.
رئیس جهاد کشاورزی دیواندره هم در این جلسه گفت: کشاورزی محور توسعه است بویژه در شهرستان دیواندره که اقتصاد مردم به کشاورزی مربوط است.
حمید رضا وزیری ادامه داد: در حوزه دامپروری متقاضیان زیادی داریم که نتوانستیم به همه آنها تسهیلات اعطا کنیم همچنین در حوزه های شیلات و زنبورداری مردم خواهان فعالیت هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.
وی افزود: توسعه دام سبک در شهرستان دیواندره جای کار دارد و افراد متقاضی در این زمینه را شناسایی کرده ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی سارال خبر، تاریخ انتشار 23 فروردین 1396، کد مطلب:1421 : www.saralkhabar.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
تا طرح و برنامه وجود نداشته باشه، هر اقدامی بنوعی هدر دادن منابع قلمداد می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین