پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۵۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی تضمینی بر اشتغال در روستاهاست، گفت: 43 صندوق اعتباری خرد زنان در کردستان تشکیل شده است.
شعارسال: خالد جعفری پیش از ظهر امروز در جلسه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی استان کردستان با تأکید بر اینکه صندوق‌های اعتبارات خرد زنان در روستاها می‌تواند تضمینی بر اشتغال در روستاها باشد، اظهار داشت:37 روستا در استان از 43 صندوق اعتباری خرد زنان روستایی بهره‌مند هستند.

وی بیشترین صندوق را در شهرستان دیواندره عنوان کرد و گفت: در 10 روستای این شهرستان 12 صندوق با 353 نفر عضو وجود دارد و پس‌انداز اعضا 766 میلیون ریال با دریافت 750 میلیون ریال تسهیلات در حال حاضر یک میلیارد و 516 میلیون ریال پس‌انداز در حال فعالیت است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: از مجموع 43 صندوق یک میلیارد و 671 میلیون و 217 هزار ریال پس‌انداز اعضاست که با دریافت 3 میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات در حال حاضر 4 میلیارد و 825 میلیون و 17 هزار ریال پس‌انداز در حال فعالیت هستند.

وی تاکید کرد: زنجیره تولید به عنوان یک اولویت مهم باید مورد اهمیت باشد، چراکه این مهم با توجه به رویکرد وزارت کشاورزی از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است.

جعفری در پایان اظهار داشت: صندوق اعتباری خرد زنان باید در راستای افزایش سرمایه از محل تملک دارایی‌ها را پیگیری کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 27 بهمن 1395، کدخبر: 13951127000784، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین