پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷
محمد پیشداد معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: هم اکنون ۵۹۱ بانوی این استان در ۲۲ صندوق خرد زنان روستایی سرمایه‌گذاری کردند.

شعار سال: معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: هم اکنون ۵۹۱ بانوی این استان در ۲۲ صندوق خرد زنان روستایی سرمایه‌گذاری کردند.

محمد پیشداد روز دوشنبه در جلسه مجمع عمومی عادی صندوق زنان کردستان اظهار داشت:این بانوان در ۲۲ صندوق خرد زنان کردستان حدود پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سرمایه دارند.

وی اضافه کرد: صندوق های خرد زنان می‌تواند با ساماندهی مشاغل خانگی در روستاها افزایش درآمد برای روستائیان رابه همراه داشته باشند و آن را به سمت اشتغالزایی و کارآفرینی سوق دهد.

وی با اشاره به ایجاد بازارهای محلی برای ارائه محصولات تولیدی زنان روستایی اظهار داشت :افرادی که می توانند برای ارائه محصولات تولیدی در مشاغل خرد زنان روستایی در بازارهای محلی یا بازارچه های رسمی اقدام کنند با صندوق استان ارتباط ایجاد نموده و شرایط همکاری را فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: فعالیت و مشارکت زنان روستایی در فعالیت‌های اقتصادی با حمایت طرح‌های اعتباری از جمله صندوق اعتبارات خرد، گامی در راستای کارآفرینی و اشتغالزایی و کاهش هزینه‌های تولید و افزایش درآمد خانوار است.

وی یادآور شد: افراد بر حسب علاقه و توانمندی که دارند با عضویت در این صندوق علاوه بر ایجاد شغل از حمایت مادی و معنوی صندوق بهره مند می‌شوند و می‌توانند نقش موثری در اقتصاد خانواده کمک کنند.

وی افزود: افزایش ضریب دسترسی زنان روستایی کم‌درآمد به تسهیلات اعتباری، توجه و تمرکز به گروه‌های کم‌درآمد زنان روستایی و تجهیز پس‌انداز خانوارهای روستایی در راستای تامین مالی فعالیت‌های درآمدزا، از نتایج حاصل از فعالیت صندوق‌های اعتباری خرد زنان روستایی است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار:16دی1398،کد خبر:83623548،www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
0
0
بازم این بانوان تمام این کشور در واقع روی دوشه زنانه ولی مردان ادعایی میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین