پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۵۳۸
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
شهردار دیواندره از نصب المان لاله‌های واژگون در میدان مرکز شهر خبر داد.

شعارسال: ناصح محمدخانی شهردار دیواندره اظهار کرد: محل رویش لاله‌های واژگون در دشت سارال و کوه‌های چهل چشمه در دیواندره است که به عنوان یکی از نمادهای دیواندره معرفی شده است.

وی ادامه داد: ۴ عدد از این گل‌ها با رنگ‌های زرد و قرمز به صورت سه بعدی در ارتفاع ۶ متر و قطر نهایی ۲ و نیم متر ساخته خواهد شد. در پایه این طرح جمله ” دیواندره نخستین زادگاه گل لاله واژگون در جهان ” درج شده است.

محمدخانی با اشاره به اهمیت زیباسازی شهر بیان کرد: از چند ماه گذشته در حال طرحی، ساخت و اجرای المان‌ها و گل‌های نوری در سطح شهر هستیم و یکی پس از دیگری المان ها را نصب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: مرحله ساخت میدان امام خمینی(ره) آغاز شده و المانی با ارتفاع ۱۲ متر و عرض ۶ متر در این میدان نصب خواهد شد این المان همراه با نورپردازی است.

شهردار دیواندره با اشاره به سلامت و پاکیزه بودن شهر گفت: تعداد زیادی سطل آشغال بزرگ برای قرار گیری در معابر تهیه شده و بزودی در سطح شهر نصب خواهد شد. سم پاشی درختان هم شروع شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی بارانی خبر، تاریخ انتشار: 28فروردین1396، کدخبر: 7946: WWW.baraninews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین