پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
معاون توانمندسازی صندوق کارآفرینی امید گفت: امسال 900 صندوق خرد محلی ویژه زنان روستایی در کشور ایجاد می شود.

شعارسال: علی اصحابی در جشنواره رونمایی از صندوق های خرد محلی استان چهارمحال و بختیاری با مثبت ارزیابی کردن عملکرد صندوق های خرد زنان روستایی افزود: تقویت صندوق های خرد محلی برای تقویت توان تولید و اشتغال زنان روستایی ایجاد شده است.

وی گفت: سال گذشته 600 صندوق خرد محلی در کشور احیا شد.

اصحابی، ایجاد خودباوری، توجه به تصمیم گیری های خرد و اقتصاد محلی و منطقه ای و ایجاد روحیه مشارکتی را از مهمترین برنامه های این صندوق است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید چهارمحال وبختیاری نیز گفت: هم اکنون 24 صندوق خرد محلی در استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

مرتضی لیریایی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات و حمایت مالی صندوق به افراد دارای ایده و حمایت از صندوق های خرد و صندوق های روستایی برای شرکت در نمایشگاه ها محلی و ملی از مهمترین برنامه های این صندوق است.

وی گفت: در دولت تدبیر و امید از محل اعتبارات این صندوق 2 هزار و 925 فرصت شغلی در استان فراهم شده که طی این مدت بیش از 151 میلیارد و 253 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، وام ضروری و ازدواج پرداخت شده است.

جشنواره رونمایی از صندوق های خرد محلی در استان چهارمحال و بختیاری به منظور معرفی توانمندی های زنان روستایی در حوزه اشتغال در روستای بهشت آباد شهرستان اردل برگزار شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 19اردیبهشت1396، کدخبر: 82522991: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین